Ο Δήμαρχος που ανέλαβε… εκπρόσωπος Τύπου του ΥΠΕΣ για το νέο Κώδικα
Σε έναν απίστευτο μονόλογο του Δημάρχου Λευκάδας, Ξενοφώντα Βεργίνη, υπέρ των ρυθμίσεων του νέου Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης εξελίχθηκε η συζήτηση για το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο Λευκάδας.
«Γνωρίζω ότι αυτή τη στιγμή μονολογώ» είπε σε μια αποστροφή της ομιλίας του για να ψέξει τους απόντες από τη συζήτηση. «Δεν θα περίμενα ποτέ να μιλάω και να με ακούνε οι τέσσερις τοίχοι» , δήλωσε μεν αλλά αυτο δεν τον εμπόδισε να συνεχίσει!
Και να προπαγανδίσει θετικά όλες τις ρυθμίσεις του νέου Κώδικα για τις οποίες στην πραγματικότητα μετέφερε την άποψη του υπουργείου γι αυτές! «Το υπουργείο λέει»… ήταν η μόνιμη ατάκα του επί των εισαγομένων ρυθμίσεων…
Εκείνος πάλι, δεν καταλάβαμε τελικά τι λέει. Είπε μεν στην κατακλείδα του λόγου του ότι θέλει να πιστεύει « ότι κατά τη συζήτηση στη Βουλή θα υπάρξουν περισσότερες αλλαγές απ’ όσες έγιναν στη διαβούλευση, ώστε να προκύψει ένας πιο ορθολογικός και λειτουργικός Κώδικας για την Τοπική Αυτοδιοίκηση.», αλλά πού έχει ενστάσεις δεν αλιεύσαμε!
Όλα καλά τα βρήκε, μάς φάνηκε εμάς:
Ότι έρχεται « η συγκέντρωση όλων των διάσπαρτων νομοθετικών διατάξεων σε ένα ενιαίο και λειτουργικό πλαίσιο», ότι είναι τομή η διεξαγωγή συμβουλευτικών δημοτικών δημοψηφισμάτων είπε, ότι ο προτεινόμενος τρόπος εκλογής των αιρετών (σ.σ. α΄γύρος) είναι η σημαντικότερη αλλαγή είπε- μάλιστα “βρήκε” στον τρόπο αυτό και ενισχυμένη τη δύναμη του ψηφοφόρου…
Μας μπέρδεψε ο κ. Βεργίνης … τελικά. Αν δεν ζητούσε τροποποιήσεις στο τέλος, εμείς θα νομίζαμε ότι είναι ο εκπρόσωπος τύπου του υπουργείου Εσωτερικών που επιχειρηματολογεί υπέρ της προτεινόμενης νομοθεσίας!
Προτεινόμενα άρθρα
23.06.2026 | 07:30
23.06.2026 | 07:12






