κακοκαιρία-άσπρισε-το-μαλλί-δημάρχ-1421754
ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ | 14.01.2025 | 11:52

Κακοκαιρία: “Άσπρισε” το μαλλί Δημάρχου στο fb (φωτο+βίντεο)

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Με χαμόγελο στο χιόνι και… “ασπρισμένος” στο fb εμφανίστηκε ο δήμαρχος Μάνδρας – Ειδυλλίας Αρμόδιος Δρίκος. Όχι, δεν γέρασε… (σ.σ. άλλωστε είναι μικρός σε ηλικία). Ο 37χρονος Δήμαρχος, απλώς ήθελε να δείξει στους δημότες του ότι δεν είναι αναρμόδιος για το χιόνι που έπεφτε στο δήμο. Έτσι, ανέβασε φωτό, βίντεο κλπ ως κατεξοχήν αρμόδιος!