ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ |
14.01.2025 | 11:52
Κακοκαιρία: “Άσπρισε” το μαλλί Δημάρχου στο fb (φωτο+βίντεο)
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Με χαμόγελο στο χιόνι και… “ασπρισμένος” στο fb εμφανίστηκε ο δήμαρχος Μάνδρας – Ειδυλλίας Αρμόδιος Δρίκος. Όχι, δεν γέρασε… (σ.σ. άλλωστε είναι μικρός σε ηλικία). Ο 37χρονος Δήμαρχος, απλώς ήθελε να δείξει στους δημότες του ότι δεν είναι αναρμόδιος για το χιόνι που έπεφτε στο δήμο. Έτσι, ανέβασε φωτό, βίντεο κλπ ως κατεξοχήν αρμόδιος!

Tags:
Προτεινόμενα άρθρα
25.06.2026 | 22:47






