WIND: Παράπονα από πελάτες – «Εντελώς παραπλανητική η διαφήμιση»

Νέα παράπονα από πελάτες της WIND Hellas με αφορμή την προσφορά για απεριόριστα data με πελάτη να αποκαλεί στην σελίδα της WIND στο Facebook ( https://www.facebook.com/WindHellas ) ως παραπλανητική.

Συγκεκριμένα, ο πελάτης γράφει:

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΟΛΥ ΚΑΚΕΣ οι υπηρεσίες σας και εντελώς παραπλανητική η διαφήμιση απεριόριστα data. Αποκρύπτετε επιμελώς το γεγονός ότι μπλοκάρετε το personal hotspot της συσκευής. Όταν διαμαρτυρήθηκα για το τέχνασμα αυτό η υπάλληλός σας σήμερα μου πρότεινε να ΑΓΟΡΑΣΩ ΝΕΟ ΠΑΚΕΤΟ data όπως πείστηκα να κάνω για να ανακαλύψω ότι το hotspot παρέμενε μπλοκαρισμένο. Οι πολύ κακές υπηρεσίες συνεχίστηκαν με ένα άνευ προηγουμένου δουλεματάκι ότι έφταιγε η συσκευή μου. Κακές υπηρεσίες πολύ κακοί επαγγελματίες.

Με την εταιρία να μην αρνείται το πρόβλημα αλλά να ζητά παραπάνω πληροφορίες για να βοηθήσει τον συγκεκριμένο πελάτη:

-Καλησπέρα …, μπορείς εάν θέλεις να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσω Messenger,ώστε να προχωρήσουμε στον απαραίτητο έλεγχο του ζητήματος που αναφέρεις.Θα χαρούμε να εξυπηρετήσουμε!

ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ, WIND, ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ, ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ, PROTEINOMENA


ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!

[yield_ad_afto_invideo]