ΔΗΜΟΙ |
29.05.2016 | 12:20
Θλίψη στον Κορυδαλλό – Ο δήμαρχος έχασε τη μητέρα του
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Το δημοτικό συμβούλιο και οι εργαζόμενοι του Δήμου Κορυδαλλού εκφράζουν τα συλλυπητήριά τους στον Δήμαρχο, Σταύρο Κασιμάτη και στην οικογένειά του για την απώλεια της αγαπημένης του μητέρας Ειρήνης.
Η εξόδιος ακολουθία θα ψαλλεί αύριο, Δευτέρα, στις 11.00, στον Ιερό Ναό Αγ. Γεωργίου στον Κορυδαλλό.
Η aftodioikisi.gr εκφράζει τα θερμά της συλλυπητήρια στον Σταύρο Κασιμάτη
Tags:
Προτεινόμενα άρθρα
20.06.2026 | 08:25





