συμβασιούχοι-η-απόφαση-που-μπλοκάρε-1326192
ΔΗΜΟΙ | 22.03.2024 | 13:12

Συμβασιούχοι: Η απόφαση που “μπλοκάρει” τις απολύσεις Μώραλη (έγγραφο)

Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

«Τοίχο» Πρωτοδικείου βρήκε τελικά η «πρωτοβουλία»… της δημοτικής Αρχής Πειραιά να προσβάλει προσωρινή διαταγή υπέρ της παραμονής 211 συμβασιούχων του Δήμου στην εργασία, καθώς το δικαστήριο δεν έκανε δεκτή την αίτηση ανάκλησης που κατέθεσε ο Δήμος Πειραιά.

Τη θετική εξέλιξη υπέρ των εργαζομένων, που γύρισε «μπούμερανγκ» στη δημοτική Αρχή Μώραλη, ανέδειξε πρώτη η  aftodioikisi.gr ενώ παραθέτουμε και το σχετικό έγγραφο που «επιτρέπει» στους 211 εργαζομένους του Δ. Πειραιά να παραμείνουν στην εργασία τους, τουλάχιστον, μέχρι το τέλος του χρόνου.

Το αίτημα ανάκλησης που κατέθεσε ο Δήμος:

Τι είχε προηγηθεί:

Όπως είχε γράψει η aftodioikisi.gr, η δημοτική αρχή Γιάννη Μώραλη, κατόπιν απόφασης της δημοτικής επιτροπής,  κατέθεσε αίτηση ακύρωσης κατά της προστατευτικής για τους εργαζόμενους προσωρινής διαταγής, οι οποίοι όμως την είχαν “κερδίσει” από το Πρωτοδικείο για την παραμονή τους στον Δήμο.

Συγκεκριμένα, η δημοτική αρχή Πειραιά προσέφυγε κατά ασφαλιστικών μέτρων που κέρδισαν οι εργαζόμενοι ξεπερνώντας ακόμη και την περιβόητη «διάταξη Βορίδη», η οποία υποχρεώνει τους ΟΤΑ να ασκούν εφέσεις κατά πρωτόδικων αποφάσεων –αλλά όχι ασφαλιστικών μέτρων.

Θυμίζουμε ότι «βολές» κατά του δημάρχου Πειραιά Γ. Μώραλη, είχε εξαπολύσει τις προηγούμενες ημέρες το Σωματείο Οδηγών Μηχανικών και Εργατοτεχνιτών, καταγγέλλοντας τη δημοτική Αρχή ότι στέλνει ουσιαστικά στην ανεργία 211 εργαζόμενους – συμβασιούχους.

Σε ανακοίνωση τότε, το σωματείο τόνιζε:

“Παρά του ότι ο κ. Μώραλης δηλώνει σε όλους τους τόνους αντίθετος με την διάταξη «Βορίδη», προχώρησε ο ίδιος ένα βήμα παρακάτω την αντιδραστική διάταξη -που προβλέπει την άσκηση ένδικων μέσων (έφεση) –αλλά σε αποφάσεις δικαστηρίων που μετατρέπουν τις συμβάσεις των εργαζομένων και όχι σε προσωρινές διαταγές παραμονής στην εργασία για ένα ορισμένο χρονικό διάστημα, όπως έπραξε στην συγκεκριμένη περίπτωση των 211 εργαζόμενων”.

Πλέον μετά και την εξέλιξη στο Πρωτοδικείο, το ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΟΔΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΕΡΓΑΤΟΤΕΧΝΙΤΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ προσθέτει τα εξής:

Τίποτα δεν πάει χαμένο…! Οι 211 συμβασιούχοι παρέμειναν στην εργασία τους

“Έσπασε τα μούτρα της η απαράδεκτα εχθρική στάση της Δημοτικής Αρχής του κ. Γιάννη Μώραλη κατά των εργαζομένων,  καθώς το δικαστήριο δεν έκανε δεκτή την αίτηση ανάκλησης του Δήμου Πειραιά να ακυρωθεί η απόφαση προσωρινής διαταγής που διατηρούσε στην εργασία τους 211 συμβασιούχους εργαζόμενους του δήμου.

Η απόφαση του δικαστηρίου που δικαιώνει τους εργαζόμενους για παραμονή στην εργασία τους, δίνει ηχηρό χαστούκι  στην αντεργατική πολιτική της Δημοτικής Αρχής Πειραιά, που είναι ταυτισμένη με την πολιτική της κυβέρνησης, όπως και στην προσπάθεια του Δημάρχου Πειραιά να πάει ένα βήμα παρακάτω την αντιδραστική διάταξη «Βορίδη» και να απολύσει 211 εργαζόμενους. Οι μάσκες των «φιλεργατικών» έπεσαν, τα «ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα» αποκαλύφθηκαν. Αποδείχθηκαν στην πράξη ότι αποτελούν εμπαιγμό της δημοτικής αρχής προς τους εργαζόμενους, για να βαθαίνει ακόμη περισσότερο η εντατικοποίηση της εργασίας και η εκμετάλλευση. Να ξεζουμίζουν μέχρι το μεδούλι τους εργαζόμενους και μετά να τους πετάνε απολυμένους στην ανεργία. Αλλά δεν τους πέρασε!

Έτσι και με την νομική υποστήριξη του δικηγόρου Άρη Μερεκούλια που είχε αναλάβει την υπόθεση και έδωσε την δικαστική μάχη και οι 211 συμβασιούχοι εργαζόμενοι παραμένουν στην εργασία τους μέχρι τις 11 Δεκέμβρη 2024, ημέρα που θα συζητηθεί η αγωγή που έχουν καταθέσει για την μετατροπή της σύμβασης τους από ορισμένου χρόνου σε αορίστου.

Με το σύνθημα «οι συμβασιούχοι θα μείνουν στη δουλειά» από την πρώτη στιγμή το Σωματείο Οδηγών Μηχανικών και Εργατοτεχνιτών Δήμου Πειραιά (ΣΟΜΕΔΠ) στάθηκε στο πλευρό των εργαζομένων και στήριξε τον δίκαιο αγώνα τους, με παρουσία στα δικαστήρια, με την προκήρυξη Στάσης Εργασίας την ημέρα της εκδίκασης, με παρεμβάσεις στη Δημοτική Αρχή, με καταγγελίες, όταν τα υπόλοιπα σωματεία του Δήμου Πειραιά είχαν κηρύξει «σιγή ασυρμάτου», βάζοντας ουσιαστικά πλάτη στην απόφαση της Δημοτικής Αρχής να απολύσει 211 συμβασιούχους εργαζόμενους, συναδέλφους.

Οι εργαζόμενοι να γυρίσουν την πλάτη στα εργοδοτικά σωματεία που είναι εντεταλμένα να εξυπηρετούν τις ανάγκες της Δημοτικής Αρχής. Τους καλούμε να συσπειρωθούν στο ταξικό Σωματείο Οδηγών Μηχανικών και Εργατοτεχνιτών Δήμου Πειραιά που παλεύει καθημερινά για τα συμφέροντα και τα δικαιώματα των εργαζομένων χωρίς διακρίσεις και αστερίσκους. Να οργανώσουμε μαζί τον αγώνα για μονιμοποίηση όλων συμβασιούχων, γιατί όπως μπορέσαμε και κερδίσαμε την μάχη για την παραμονή στην εργασία για ένα χρονικό διάστημα, μπορούμε να κερδίσουμε και τον μεγαλύτερο αγώνα για μόνιμη και σταθερή εργασία για όλους με δικαιώματα.”