ΠΟΕ-ΟΤΑ: Ημερίδα για το νέο πειθαρχικό στην Θεσσαλονίκη
Ημερίδα με θέμα: «Εκσυγχρονισμός της Δημόσιας Διοίκησης ή εφαρμογή του δόγματος “Νόμος και Τάξη”;», πραγματοποιούν την Τετάρτη 3 Ιουλίου, στις 6.30 μ.μ., οι Σύλλογοι-Μέλη της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. στο Νομό Θεσσαλονίκης (Θεσσαλονίκης, Παύλου Μελά, Καλαμαριάς, Κορδελιού-Εύοσμου, Νεάπολης-Συκεών, Αμπελοκήπων, Θερμαϊκού, Θέρμης, Δέλτα και του Συνδέσμου Ο.Τ.Α. Μείζονος Θεσσαλονίκης) υπό την αιγίδα της Εκτελεστικής Επιτροπής της Ομοσπονδίας, στο πλαίσιο των παρεμβάσεών τους για τα ζητήματα που έχουν να κάνουν με το νέο Πειθαρχικό Δίκαιο, την αξιολόγηση των Οργανικών Μονάδων αλλά και του Ανθρώπινου Δυναμικού.
Ομιλητές θα είναι οι:
1. Μπαλασοπουλος Θεμισροκλης: Πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.
2. Μούζιος Παναγιώτης: Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ε.Μ.Δ.Υ.Δ.Α.Σ.
3. Χρυσόγονος Κώστας: Καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου στη Νομική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
4. Τσίπρα Μαρία-Μαγδαληνή: Δικηγόρος – Εργατολόγος, Νομική Σύμβουλος της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.
Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Δήμου Θεσσαλονίκης (Βασ. Γεωργίου 1).
Για την επιτυχία της ημερίδας, αλλά και προκειμένου να έχουν ουσιαστικό αποτέλεσμα οι παρεμβάσεις μας στην ολομέτωπη επίθεση που δεχόμαστε το τελευταίο χρονικό διάστημα από την κυβέρνηση και την τρόικα, είναι αναγκαία η παρουσία και η συμμετοχή του συνόλου του συνδικαλιστικού κινήματος των εργαζομένων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.
Προτεινόμενα άρθρα
25.06.2026 | 22:47






