n-ιωνία-συμβασιούχοι-μπαλάκι-η-έφεση-1556312
ΔΗΜΟΙ | 10.03.2026 | 19:13

N. Ιωνία-συμβασιούχοι: «Μπαλάκι» η έφεση, από τη δημοτική επιτροπή στο δημοτικό συμβούλιο

Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Πεδίο «μάχης» ετοιμάζεται να γίνει το επόμενο δημοτικό συμβούλιο στη Νέα Ιωνία, καθώς στα δημοτικά δρώμενα της περιοχής, υπάρχουν έντονες αντιδράσεις μετά την απόφαση της Δημοτικής Αρχής να… σύρει στα δικαστήρια για δεύτερη φορά  13 συμβασιούχους, οι οποίοι δικαιώθηκαν πρωτοδίκως σε μια προσπάθεια να ακυρώσει τις βουλές της Δικαιοσύνης που υπέδειξε τη μετατροπή των συμβάσεών τους σε αορίστου χρόνου.

Ο Σύλλογος Εργαζομένων του Δήμου Νέας Ιωνίας προχώρησε σήμερα σε δυναμική στάση εργασίας και παρέμβαση στη Δημοτική Επιτροπή, όπου είχε πάει το θέμα της άσκησης έφεσης (σ.σ. νόμος Βορίδη) προς συζήτηση.

Οι 13 συμβασιούχοι είναι εργαζόμενοι στην υπηρεσία πρασίνου και στην καθαριότητα.

Το aftodioikisi.gr μίλησε με την πρόεδρο του Σωματείου κα. Ειρήνη Συρρή, η οποία μας ενημέρωσε για τις εξελίξεις.

Όπως μας είπε, το Σωματείο ζήτησε επανειλημμένα την οριστική απόσυρση του θέματος. Ωστόσο, παρά τις πιέσεις, η Δημοτική Επιτροπή αποφάσισε να το παραπέμψει στο δημοτικό συμβούλιο, ως «πολιτική απόφαση».

Το πότε θα γίνει η επίμαχη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου -προς το παρόν- είναι άγνωστο ωστόσο, όπως μας διαβεβαίωσε η κα Συρρή, σύσσωμοι οι εργαζόμενοι θα δώσουν και εκεί το «παρών»!