κοινή-συνέντευξη-τύπου-λαμπάκη-πατού-130330
ΔΗΜΟΙ | 12.01.2016 | 11:21

Κοινή συνέντευξη Τύπου Λαμπάκη-Πατούλη για την Διαχείριση Αστικών Στερεών Αποβλήτων και το ρόλο των ΟΤΑ

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Την Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2016 στις 20.30 μ.μ. ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης και Πρόεδρος της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Αν. Μακεδονίας και Θράκης, κ. Ευάγγελος Λαμπάκης και ο Δήμαρχος Αμαρουσίου και Πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος, κ. Γιώργος Πατούλης, θα παραχωρήσουν Συνέντευξη Τύπου με αφορμή τη διεξαγωγή του Συνεδρίου “Μοντέλα Διαχείρισης Αστικών Στερεών Αποβλήτων και ο Ρόλος των Ο.Τ.Α.-Εκτίμηση Χωρικών, Πληθυσμιακών και Οικονομικών Παραμέτρων”.

Η Συνέντευξη Τύπου θα δοθεί στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου (Δημαρχείο, 2ος όροφος) ενώ αμέσως μετά θα πραγματοποιηθεί συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΚΕΔΕ.