δήμαρχος-ναυπλιέων-δεν-μπορούν-να-στο-299011
ΔΗΜΟΙ | 06.07.2011 | 11:45

Δήμαρχος Ναυπλιέων: Δεν μπορούν να στοχοποιούνται βουλευτές μέσω δημαρχείου

Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Στο κατέβασμα της «επικήρυξης» Μανιάτη-Έλσα από το δημαρχιακό μέγαρο προχώρησε ο δήμαρχος Ναυπλίου Παναγιώτης Αναγνωσταράς, «επικήρυξη» που είχαν τοιχοκολλήσει οι «Αγανακτισμένοι» της πόλης.

«Σεβόμαστε τις διαφορετικές απόψεις, αλλά δεν μπορούμε να αφήσουμε κάποιους να “στοχοποιούν” τους βουλευτές μέσα από το δημοτικό κατάστημα», σημείωσε μιλώντας στην aftodioikisi.gr o Παναγιώτης Αναγνωσταράς.