ΔΗΜΟΙ |
06.07.2011 | 10:00
Ναύπλιο: Επικήρυξαν Μανιάτη-Έλσα μέσω… δημαρχείου
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Επεκτείνονται σε όλη την Ελλάδα οι αντιδράσεις των «Αγανακτισμένων» για την ψήφιση του Μεσοπρόθεσμου και του εφαρμοστικού νόμου. Στο Ναύπλιο, «καταζητούνται» η ανεξάρτητη βουλευτής Έλσα Παπαδημητρίου, καθώς και ο υφυπουργός Γιάννης Μανιάτης, με αφίσες που έχουν τοιχοκολληθεί έξω από το δημαρχείο της πόλης.
Οι δύο βουλευτές χαρακτηρίζονται «ανεπιθύμητοι».
Tags:
Προτεινόμενα άρθρα
22.06.2026 | 21:26
22.06.2026 | 20:49
22.06.2026 | 19:34






