δήμαρχος-θεσσαλονίκης-ξύπνησαν-οι-ε-1539139
ΔΗΜΟΙ | 27.01.2026 | 19:17

Δήμαρχος Θεσσαλονίκης: «Ξύπνησαν οι εφιαλτικές μνήμες του 1999»

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Τα συλλυπητήριά του στις οικογένειες των θυμάτων του πολύνεκρου τροχαίου δυστυχήματος που σημειώθηκε με βαν που μετέφερε οπαδούς του ΠΑΟΚ εκφράζει με δήλωσή του ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης.

«Στη Θεσσαλονίκη σήμερα ξύπνησαν οι εφιαλτικές μνήμες της 4ης Οκτωβρίου του 1999. Η σκέψη όλων μας είναι στους φιλάθλους του ΠΑΟΚ που έχασαν τη ζωή τους στη Ρουμανία, στο δρόμο για τον εκτός έδρας αγώνα της αγαπημένης τους ομάδας», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Παράλληλα, εκφράζει στους τραυματίες τις ευχές του για ταχεία ανάρρωση.