Δήμαρχος Ιάσμου: Συνεχίζει τις απολύσεις εργαζομένων, παρά το «καμπανάκι» του ΥΠΕΣ
Συνεχίζει τις πρωτοφανείς κινήσεις του ο δήμαρχος Ιάσμου Οντέρ Μουμίν και συνεχίζει να απολύει εργαζόμενους ως «Γκιουλενιστές» και «τρομοκράτες», παρά το ότι για τις ενέργειές του έχει ενημερωθεί το υπουργείο Εσωτερικών, που με «εντολή» Μάκη Βορίδη ερευνώνται έκνομες ενέργειες, που ενδεχομένως θα προκαλέσουν την καθαίρεση του ίδιου του δημάρχου.
Η νέα ανακοίνωση περί απολύσεων, αναφέρει:
«Ο Δήμαρχος Ιάσμου ως Προϊστάμενος των υπηρεσιών :
Αποφασίζει & διακόπτει άμεσα τις συμβάσεις εργασίας (Προγράμματα Ο.Α.Ε.Δ.) των εργαζομένων του δήμου Ιάσμου :
▪Φικρή Μπαϊράμ
▪Μπιλάλ Αλή
για σπουδαίο υπηρεσιακό λόγο (Ισχυρές ενδείξεις συμμετοχής στην εγχώρια εγκληματική οργάνωση ΕΥΡ-ΑΚΗ).
Θέτει εκτός υπηρεσίας και παραπέμπει στο Πειθαρχικό Συμβούλιo με το αίτημα της οριστικής απόλυσης, για σπουδαίο υπηρεσιακό λόγο (Ισχυρές ενδείξεις συμμετοχής στην Παγκόσμια Τρομοκρατική Οργάνωση FETÖ) τις εργαζόμενες του δήμου Ιάσμου :
▪Ουμμού Μεχμέτ, υπάλληλος Κ.Ε.Π.
▪Νεσλιχάν Μουσταφά, υπάλληλος καθαριότητας»
Δείτε ακόμη:
Προσφυγή στην Αποκεντρωμένη και μηνύσεις από εργαζόμενους κατά του δημάρχου Ιάσμου
Παρέμβαση Βορίδη για τον δήμαρχο Ιάσμου μετά τις αποκαλύψεις της aftodioikisi.gr
Προτεινόμενα άρθρα
22.06.2026 | 10:04
22.06.2026 | 07:21
22.06.2026 | 07:13






