δ-μάνδρας-ειδυλλίας-μήνυμα-της-δημάρχ-501107
ΔΗΜΟΙ | 15.11.2018 | 17:45

Δ.Μάνδρας-Ειδυλλίας: Μήνυμα της δημάρχου ένα χρόνο μετά τη θεομηνία

Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ένας χρόνος πέρασε από εκείνη την σκληρή και οδυνηρή δοκιμασία της 15ης Νοεμβρίου 2017. Εκείνη την ημέρα που όλοι είδαμε, μέσα σε λίγα λεπτά, μία πόλη, την δική μας πόλη, την Μάνδρα, να καταστρέφεται. Που είδαμε τα σπίτια μας και τις περιουσίες μας, αυτά που ο καθένας από εμάς μόχθησε για να τα αποκτήσει, να θάβονται κάτω από τόνους λάσπης. Εκείνη την ημέρα που δυστυχώς συνέβη το χειρότερο όλων, ένα θλιβερό, απευκταίο και μοιραίο γεγονός κάποιοι ανάμεσά μας να χάσουν τους δικούς τους ανθρώπους.

Δεν έχω λόγια να εκφράσω το βαθύ μου πόνο για τις απώλειες των συνανθρώπων μας. Δεν έχω λέξεις να προφέρω για να εκφράσω τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια. Πώς να παρηγορηθεί ο ανείπωτος πόνος των συγγενών, των φίλων και των γνωστών αυτών των ανθρώπων;; Με ποιο τρόπο να πενθήσουμε έναν άδικο χαμό; Το μόνο που θα μπορούσα να πώ είναι πως από εκείνη την ημέρα είμαστε όλοι βαθιά συντετριμμένοι. Από εκείνη την ημέρα αυτοί οι άνθρωποι χαράχτηκαν για πάντα στην μνήμη και στην καρδιά μας.

Μετά την Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2017 κανείς από εμάς δεν είναι ίδιος. Όλους μας χάραξε μία εμπειρία που πλέον έχει αναγνωριστεί διεθνώς πως επρόκειτο για μία πρωτόγνωρη, σε παγκόσμια κλίμακα, καταστροφή. Εκείνη η αποφράδα ημέρα έχει κινητοποιήσει όλη την κοινωνία,  την επιστημονική κοινότητα, τους πολιτικούς φορείς, τους πολίτες αλλά και τις ψυχές μας. Έχει κινητοποιήσει τη θέλησή μας να καταβάλλουμε, όλοι μαζί και ο καθένας χωριστά, όλες μας τις δυνάμεις να ξαναφτιάξουμε τις περιουσίες, τις ζωές και την πόλη μας. Αυτό θα επιτευχθεί μόνο με συνεχή συνεργασία και αλληλεγγύη.

Ο αγώνας μας είναι δύσκολος και πρωτόγνωρος αλλά δεν μπορούμε να διαλέξουμε άλλον δρόμο παρά μόνο να τα καταφέρουμε και να επαναφέρουμε την κανονικότητα στην πόλη μας.