ΔΗΜΟΙ |
23.12.2021 | 10:30
100 μερίδες φαγητού για το Χριστουγεννιάτικο γεύμα από το Δ. Αλεξανδρούπολης
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Το Πολυκοινωνικό του Δήμου Αλεξανδρούπολης επιπλέον των γευμάτων που παρέχει καθημερινά σε συμπολίτες μας δικαιούχους, διαθέτει αύριο Παρασκευή, Παραμονή των Χριστουγέννων, επιπλέον 100 μερίδες φαγητού για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι σε όσους το έχουν ανάγκη.
Οι μερίδες θα διατίθενται δωρεάν από τις 12 το μεσημέρι έως τις 15.00 από το Πολυκοινωνικό, Καρτάλη 2.
Καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη!
Tags:
Προτεινόμενα άρθρα
26.06.2026 | 21:49
26.06.2026 | 20:22
26.06.2026 | 19:35





