ξενοδόχοι-πελ-νήσου-σύγχυση-στην-τουρ-268580
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ | 29.01.2013 | 06:49

Ξενοδόχοι Πελ/νήσου: Σύγχυση στην τουριστική αγορά λόγω «Καλλικράτη»

Τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη επισκέφτηκαν αντιπρόσωποι ενώσεων – συλλόγων ξενοδόχων Πελοποννήσου, προκειμένου να του εκφράσουν το γενικότερο προβληματισμό τους αναφορικά με τη πτωτική τάση που παρατηρείται στον τουρισμό αλλά και να ενημερωθούν σχετικά με την πορεία του Στρατηγικού Τουριστικού Σχεδιασμού της Περιφέρειας. Μάλιστα, όπως υποστήριξε κατά τη διάρκεια της συνάντησης ο Δημήτρης Πολλάλης, πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδοχείων Λακωνίας, «η διοικητική διαίρεση της Πελοποννήσου δημιουργεί σύγχυση στην τουριστική αγορά, και ως εκ τούτου για την ουσιαστικότερη ανάδειξή της ταυτότητας του προορισμού, θα πρέπει η Πελοπόννησος στο σύνολό της να αντιμετωπίζεται ως ενιαίος προορισμός, ιδιαίτερα δυναμικός, ελκυστικός και πολύμορφος».

Στην εισήγησή του, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας Κωνσταντίνος Μαρινάκος, αναφερόμενος στη βαθειά κρίση που διέρχεται ο πελοποννησιακός τουρισμός, επισήμανε εκτενώς την επιβεβλημένη αναγκαιότητα της συνεργασίας, περιφέρειας – εμπλεκομένων με τον τουρισμό φορέων, με αποκλειστικό στόχο την κατάρτιση ενός εμπεριστατωμένου Κεντρικού Τουριστικού Σχεδιασμού για την προβολή και ανάπτυξη της Πελοποννήσου.

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Επαρχίας Άργους Πέτρος Κουτσόπουλος αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα σύμπραξης σύσσωμου του ξενοδοχειακού δυναμικού της Πελοποννήσου με όλα τα υπόλοιπα τουριστικά καταλύματα, με σκοπό τη σύσταση ενός κεντρικού οργάνου, που θα έχει ως κυρίαρχο θεσμικό ρόλο την αποτελεσματικότερη διαχείριση και προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Πελοποννήσου. Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία επαινέθηκε από τον Π. Τατούλη, ο οποίος δεσμεύτηκε για μια αδιάλειπτη συνεργασία με το νέο φορέα που πρόκειται να δημιουργηθεί.

Ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου και η παρευρισκόμενη αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης Ντίνα Νικολάκου, αφού ενημέρωσαν τους ξενοδόχους για την εξέλιξη του τουριστικού σχεδιασμού καθώς για την πορεία των έργων υποδομής (λιμάνια – μαρίνες – αεροδρόμια – οδικοί άξονες κ.λπ.), εξέφρασαν το πρόδηλο ενδιαφέρον τους για μια διαρκή συνεργασία με γνώμονα την ισχυροποίηση και τη διάδοση του «brand name Πελοπόννησος».

Η συγκεκριμένη συνάντηση χαρακτηρίστηκε από τους ξενοδόχους ιδιαίτερα εποικοδομητική και αποφασίστηκε να επανέλθουν καταθέτοντας θέσεις και προτάσεις, με στόχο την εφαρμογή μιας ενιαίας και ισχυρής στρατηγικής για τον τουρισμό της Πελοποννήσου, κάτι το οποίο δεν έχει γίνει στον δέοντα βαθμό τα τελευταία χρόνια.