κων-πολη-παρουσίαση-του-τουριστικού-π-268606
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ | 28.01.2013 | 19:46

Κων/πολη: Παρουσίαση του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλονίκης

Το μήνυμα ότι οι τούρκοι τουρίστες είναι καλοδεχούμενοι στη νύμφη του Θερμαϊκού έστειλαν από τις εγκαταστάσεις της 17ης Διεθνούς Τουριστικής Έκθεσης EMITT (East Mediterranean International Travel and Tourism Exhibition) της Κωνσταντινούπολης, ο πρόεδρος και τα μέλη του Δ.Σ. της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης. Η ΕΞΘ, από τις 24 έως τις 27 Ιανουαρίου 2013, συμμετείχε με δικό της περίπτερο για δεύτερη συνεχή χρονιά στην ΕΜΙΤΤ, η οποία και αποτελεί μια από τις πιο δημοφιλείς τουριστικές εκθέσεις του εξωτερικού. Στόχος ήταν να διαφημιστεί η Θεσσαλονίκη με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ώστε να ενισχυθεί το ανοδικό ρεύμα που παρατηρείται τα τέσσερα τελευταία χρόνια στις επισκέψεις Τούρκων στη Θεσσαλονίκη. Στο πλευρό των ξενοδόχων ήταν η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

Η παρουσίαση της Θεσσαλονίκης, ως ένας ελκυστικός τουριστικός προορισμός για τους γείτονές μας, έγινε σε Τούρκους δημοσιογράφους, αλλά και σε τουριστικούς πράκτορες, σε ειδική εκδήλωση η οποία πραγματοποιήθηκε στο χώρο του εκθεσιακού κέντρου «TUYAP Fuar Ve Kongre Merkezi».

Κατά τη διάρκεια του τετραημέρου της έκθεσης, το περίπτερο της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης επισκέφτηκε πλήθος τουριστικών πρακτόρων αλλά και μεμονωμένων επισκεπτών, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να πάρουν μια «δυνατή» πρώτη γεύση από τα όσα προσφέρει η Θεσσαλονίκη για διαμονή, διασκέδαση, αγορές και ξεναγήσεις σε οθωμανικά μνημεία, ανάμεσά τους και πολλά δημοφιλή όπως το σπίτι του Κεμάλ Ατατούρκ όπου σήμερα στεγάζεται το Τουρκικό Προξενείο. Μάλιστα για το σκοπό αυτό, η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης επιμελήθηκε την εκτύπωση νέου εντύπου στην τουρκική γλώσσα και σκοπεύει να εκδώσει και άλλο. Μια ενέργεια που επιβραβεύτηκε ιδιαίτερα, από την Ένωση Τουρκικών Ταξιδιωτικών Πρακτορείων (TURSAB) με την οποία η ΕΞΘ διατηρεί στενή επαφή.

Η παρουσίαση έγινε από τον πρόεδρο του δ.σ. της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης και αντιπρόεδρο του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Αριστοτέλη Θωμόπουλο, τον περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολο Τζιτζικώστα και τον αντιπεριφερειάρχη Τουριστικής Ανάπτυξης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, αντιπεριφερειάρχη Χαλκιδικής Γιάννη Γιώργο, καθώς και από το γενικό διευθυντή του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Νίκο Σαπουντζή, ο οποίος έδειξε στους εκπροσώπους των ΜΜΕ πλούσιο φωτογραφικό υλικό από διαφορετικές γωνιές της πόλης.

Το περίπτερο της ΕΞΘ επισκέφθηκε ο δήμαρχος του Μητροπολιτικού Δήμου της Κωνσταντινούπολης Kadir Topbaş. Ο κ. Θωμόπουλος προσκάλεσε τον κ. Topbaş στη Θεσσαλονίκη για φιλοξενία με σκοπό την ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος μεταξύ των δύο πόλεων, ενώ από την πλευρά του ο Τούρκος αξιωματούχος αναφέρθηκε στους δεσμούς της Θεσσαλονίκης με την Κωνσταντινούπολη.

Στην εκδήλωση παρέστη, επίσης, ο διευθυντής της Turkish Airlines στη Θεσσαλονίκη Utku Yazan, ο οποίος ενημέρωσε τους παρευρισκόμενους εκπροσώπους των ΜΜΕ και των τουριστικών πρακτορείων για τις νέες δυνατότητες και προοπτικές που διανοίγονται με την καθημερινή πλέον σύνδεση της Θεσσαλονίκης με την Κωνσταντινούπολη.

«Είναι χαρακτηριστικό ότι η Θεσσαλονίκη αναδεικνύεται σε έναν από τους αγαπημένους προορισμούς για τους Τούρκους ταξιδιώτες και αυτό προκύπτει από τα επίσημα στοιχεία της Ένωσης Ξενοδόχων», επισήμανε ο κ. Θωμόπουλος και πρόσθεσε ότι ο αριθμός των διανυκτερεύσεων Τούρκων επισκεπτών στα ξενοδοχεία της πόλης αυξήθηκε κατά 74% από το 2010 ως το 2012 και έφτασε στις 46.800 διανυκτερεύσεις, από 26.900 που ήταν πριν δυο χρόνια.

Από την πλευρά του, ο κ. Τζιτζικώστας ζήτησε από τους τουριστικούς πράκτορες της γειτονικής χώρας να συγκροτήσουν τουριστικά πακέτα με προορισμό τη Θεσσαλονίκη και την ευρύτερη περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας, αλλά και από τους εκπροσώπους του Τύπου να προβάλλουν τον προορισμό με όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που προσφέρει και πρόσθεσε χαρακτηριστικά:

«Η Θεσσαλονίκη και οι υπόλοιπες πόλεις μας αποτελούν μια πολύ καλή επιλογή για σύντομες αποδράσεις, προορισμούς ‘’city break”, οι οποίες μπορούν να συνδυάσουν τη διαμονή στα πολύ καλά ξενοδοχεία που διαθέτουμε με αγορές στα εμπορικά μας καταστήματα και στα εμπορικά κέντρα, φαγητό με παραδοσιακές γεύσεις της τοπικής μας κουζίνας και διασκέδαση για την οποία φημιζόμαστε», σημείωσε.