νέο-ξεπούλημα-από-τον-οδδυ-αυτοκίνητα-364696
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ | 13.11.2017 | 16:41

Νέο ξεπούλημα από τον ΟΔΔΥ: Αυτοκίνητα σε δημοπρασία από 150 ευρώ

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Σε νέο ξεπούλημα προχωρά αυτήν την Τετάρτη 15-11-2017 και ώρα 10.00 π.μ., ο ΟΔΔΥ.

Συγκεκριμένα, θα διεξαχθεί στο Τελωνείο Κομοτηνής, προφορική πλειοδοτική Δημοπρασία για να πουληθούν το καθένα χωριστά, τα παρακάτω επιβατικά και φορτηγά αυτοκίνητα για κυκλοφορία, Οχήματα Τέλους Κύκλου Ζωής (Ο.Τ.Κ.Ζ.) και οχήματα για διάλυση, με τιμή εκκίνησης τα 150 ευρώ.

ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ