νέο-πρόστιμο-σε-σούπερ-μάρκετ-γαλαξί-1451253
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ | 28.04.2025 | 16:58

Νέο πρόστιμο σε σούπερ μάρκετ «Γαλαξίας»

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Πρόστιμο ύψους 500 ευρώ επιβλήθηκε από την αρμόδια υπηρεσία της Περιφέρειας Αττικής, σε κατάστημα της αλυσίδας Σούπερ Μάρκετ «Γαλαξίας», διότι μετά από έλεγχο που διενεργήθηκε βρέθηκε υπόλειμμα κιμά στο μηχάνημα κοπής, που προερχόταν από προηγούμενη κοπή.

Ειδικά στην ανακοίνωση της Περιφέρειας Αττικής, αναφέρεται:

Με την αρ. πρωτ. 2354/24-04-2025 απόφαση της Δ/νσης Ανάπτυξης Π.Ε. Κεντρικού Τομέα της Περιφέρειας Αττικής, επεβλήθη πρόστιμο 500 € (πεντακοσίων ευρώ) σύμφωνα με το άρθρο 20 § 7ΣΤ των Καν. Δ.Ι.Ε.Π.Π.Υ. στην επιχείρηση ΠΕΝΤΕ Α.Ε. “ΓΑΛΑΞΙΑΣ” – ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ & ΕΙΔΩΝ ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ & ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ, ΥΠ/ΜΑ: Αντιγόνης 201 & Δαμασκού – Αθήνα, διότι ύστερα από αγορανομικό έλεγχο που διενήργησε η Yπηρεσία μας την 15-04-2025 διαπιστώθηκε παράβαση και συγκεκριμένα στο κρεοπωλείο που λειτουργεί εντός του καταστήματος βρέθηκε υπόλειμμα κιμά στο μηχάνημα κοπής, βάρους 420 gr, ενώ το όποιο υπόλειμμα από προηγούμενη κοπή δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει τα 100 gr., κατά παράβαση των άρθρων 4 παρ. 1 και 2 του Ν. 4177/13 σε συνδυασμό με τo άρθρο 20 παρ. 6 των Καν. Δ.Ι.Ε.Π.Π.Υ. όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.