Ανησυχία για Jumbo, Kωτσόβολο, H&M- Δείτε πόσα έχασαν λόγω πανδημίας - Aftodioikisi.gr
Δευτέρα
27
Μάρτιος
Back

Ανησυχία για Jumbo, Kωτσόβολο, H&M- Δείτε πόσα έχασαν λόγω πανδημίας

Ανησυχία προκαλούν τα στοιχεία των οικονομικών αποτελεσμάτων την περίοδο των λοκ ντάουν και γενικότερα της πανδημίας, για την  Dixons – Κωτσόβολος και την  H&M.

Xαρακτηριστικό είναι ότι το ποσοστό των διαδικτυακών πωλήσεων στις συνολικές πωλήσεις του Κωτσόβολου εκτοξεύθηκε στο 48% από 8%, που ήταν το αντίστοιχο συγκρινόμενο διάστημα (10 εβδομάδες που ολοκληρώθηκαν στις 11/1/2020). Στο τελικό ποσοστό συνετέλεσε και η συνολική πτώση του τζίρου. Επίσης η αύξηση του τομέα ήταν της τάξης του 366%.

Συνολικά ο Κωτσόβολος, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η Dixons Carphone (εδώ)εμφάνισε πτώση τζίρου 13%  τις 10  αυτές εβδομάδες.

Η εταιρία H&M (η οικονομική χρήση της αλυσίδας ξεκινά την 1 Δεκεμβρίου κάθε έτους και ολοκληρώνεται στις 30 Νοεμβρίου)- παρουσίασε πτώση πωλήσεων 24% όταν σε επίπεδο ομίλου η μείωση ήταν 18% (εδώ).

Στο πρώτο lockdown και συγκεκριμένα την περίοδο Μάρτιος – Μάιος η αλυσίδα έχασε το 52% του τζίρου της. Στο δεύτερο lockdown η πτώση άγγιξε το 30% σε ευρώ την περίοδο από 1η Σεπτεμβρίου έως 30 Νοεμβρίου όταν το σύνολο του ομίλου εμφάνισε απώλειες μόλις 10%.

Το τρίμηνο Ιουνίου – Αυγούστου, που η αγορά επαναλειτούργησε είχε καταφέρει να περιορίσει τις απώλειες στο -14%.

Για τα Jumbo στο πρώτο lockdown και συγκεκριμένα τον Μάρτιο υποχώρησαν 5,1% και τον Απρίλιο 86%. Στο δεύτερο έχασε τον Νοέμβριο το 35% της αξίας του τζίρου της και τον Δεκέμβριο το 54%.

ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!