Αυτοί είναι οι μνηστήρες της γραμμής 4 του Μετρό

Τέσσερα είναι τα επενδυτικά σχήματα που ενδιαφέρονται να κατασκευάσουν το 1,45 δισεκατομμυρίων ευρώ προϋπολογισμού πρότζεκτ της επέκτασης της γραμμής του μετρό στην Αθήνα.

Σύμφωνα με το Reuters, τα τέσσερα σχήματα είναι τα εξής:

  1. Η ελληνική ΓΕΚ Τέρνα μαζί με τη γαλλική Vinci και τη γερμανική Siemens
  2. Ο ελληνικός Άκτωρ μαζί με την ιταλική Ansaldobreda
  3. Η ελληνική J&P Άβαξ με την ιταλική Ghella και τη γαλλική Alstom
  4. Ο ελληνικός Μυτιληναίος με την Ισπανική FCC

Το Reuters επικοινώνησε με τις ελληνικές εταιρείες προκειμένου να πληφορηθεί αν όντως ισχύει η πληροφορία πως σκοπεύουν να δώσουν προσφορά για το πρότζεκτ. Η ΓΕΚ Τέρνα το επιβεβαίωσε, η J&P Άβαξ δεν έχει ακόμη απαντήσει ενώ ο Μυτιληναίος αρνήθηκε να κάνει κάποιο σχόλιο. Ο Άκτωρ δεν εντοπίστηκε για σχόλιο.

Η προθεσμία της α’ φάσης του διαγωνισμού, η οποία αφορά επέκταση μήκους 13 χιλιομέτρων, ολοκληρώνεται στις 10 Αυγούστου, αφού πρώτα έχει παραταθεί κατά τρεις φορές, έπειτα από αιτήματα υποψήφιων επενδυτών.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Αττικό Μετρό, οι δεσμευτικές προσφορές για την υλοποίηση του έργου θα αρχίσουν να υποβάλλονται έως τα τέλη του 2017.

Οι εργασίες για τη Γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας αναμένεται να αρχίσουν το 2019 και να διαρκέσουν οχτώ χρόνια. Όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ», Θεόδωρος Παπαδόπουλος, τον Σεπτέμβριο θα διεξαχθεί ξεχωριστός διαγωνισμός, ώστε οι εργολάβοι να προβούν σε προπαρασκευαστικές εργασίες, πριν αρχίσει το έργο της επέκτασης.

Η γραμμή 4 θα καλύπτει το τμήμα Άλσος Βεΐκου – Γουδή, το οποίο υπολογίζεται να έχει μήκος 13 χιλιομέτρων και θα περιλαμβάνει 14 σταθμούς.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΜΕΤΡΟ, ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ, ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ, ΜΝΗΣΤΗΡΕΣ, ΓΡΑΜΜΗ 4


Αφήστε μια απάντηση

ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!