ΚΟΙΝΩΝΙΑ |
19.12.2023 | 10:00
Viral: Νιόπαντρο ζευγάρι έκανε φωτογράφιση μπροστά στη Βουλή (φωτο)
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Ένα νιόπαντρο ζευγάρι, ο Γιώργος και η Μόνικα, αποφάσισαν να κάνουν το άλμπουμ του γάμου τους στο άδειο κέντρο της Αθήνας, ακριβώς μπροστά από τη Βουλή.
Ο γαμπρός και η νύφη έβγαλαν φωτογραφίες στο Σύνταγμα, ακριβώς μπροστά από τη Βουλή, στην λεωφόρο Αμαλίας, εκμεταλλευόμενοι τους άδειους δρόμους.
Να σημειωθεί ότι ο λόγος που οι δρόμοι ήταν άδειοι ήταν επειδή είχαν διαδήλωση οι ένστολοι.





Tags:
Προτεινόμενα άρθρα
26.06.2026 | 21:49
26.06.2026 | 20:22
26.06.2026 | 19:35






