Τράπεζα Πειραιώς-Καταγγελίες: Απαράδεκτα ΑΤM - «Εκτέθηκα ως προς την υποχρέωση μου» - Aftodioikisi.gr
Σάββατο
20
Νοέμβριος
Back

Τράπεζα Πειραιώς-Καταγγελίες: Απαράδεκτα ΑΤM – «Εκτέθηκα ως προς την υποχρέωση μου»

Έχει ξεφύγει η κατάσταση με τα προβλήματα στα ATM της τράπεζας Πειραιώς, σύμφωνα με τις καταγγελίες που καταγράφονται στη σελίδα της στο facebook.

Δείτε σχετικά:

Τράπεζα Πειραιώς-Καταγγελίες: «Γιατί πρέπει να γυρίζω τη μισή Αθήνα για να κάνω κατάθεση online;» (εικόνα)

Τράπεζα Πειραιώς-Καταγγελίες: Να φτιάξετε τα ΑΤΜ σας -Θέλετε εκσυγχρονισμό αλλά εσείς υστερείτε

Αυτή τη φορά υπάρχει νέα οργισμένο σχόλιο κάτω από ανάρτηση της τράπεζας Πειραιώς (https://www.facebook.com/piraeusbank/photos/a.150915138901907/880392805954133):

Συγκεκριμένα, γράφει ένας πελάτης, με συγκεκριμένα δεδομένα:

«Τραγική τράπεζα πήγα απο το Λαγονήσι να κάνω κατάθεση online στο ΑΤΜ της Βάρκιζας πριν λίγο γιατί έπρεπε να στείλω κάποια χρήματα πριν αλλάξει η μέρα και 4 φορές δε τα δέχτηκε και τα έβγαζε έξω. Απαράδεκτα μηχανήματα. Εκτέθηκα ως προς την υποχρέωση μου».

Η τράπεζα απαντά ως εξής:

«Καλημέρα σας.Ενημερωθείτε για το ζήτημά σας καλώντας στην τηλεφωνική μας εξυπηρέτηση, όλο το 24ωρο, στο 210-3288000 (με χρέωση ως κλήση προς σταθερό ή αναλόγως της τιμολογιακής πολιτικής του εκάστοτε τηλεπικοινωνιακού παρόχου). Για τη διευκόλυνσή σας είναι σημαντικό να αναφέρετε στο σύστημα φωνητικής αναγνώρισης το θέμα για το οποίο καλείτε. Ενδεικτικά, μπορείτε να αναφέρετε: “Δε δουλεύει το ΑΤΜ”. Η υπηρεσία phone banking σας εξασφαλίζει μεγαλύτερη ταχύτητα και ευκολία στις τραπεζικές σας συναλλαγές. Στη διάθεσή σας».

Δείτε την εικόνα:

ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!