Τράπεζα Πειραιώς-Καταγγελίες: «Γιατί πρέπει να γυρίζω τη μισή Αθήνα για να κάνω κατάθεση online;» (εικόνα) - Aftodioikisi.gr
Τρίτη
16
Νοέμβριος
Back
Τράπεζα Πειραιώς-Καταγγελίες πελατών

Τράπεζα Πειραιώς-Καταγγελίες: «Γιατί πρέπει να γυρίζω τη μισή Αθήνα για να κάνω κατάθεση online;» (εικόνα)

«Γιατί πρέπει να γυρίζω τη μισή Αθήνα για να κάνω κατάθεση online;» ρωτά πελάτης της τράπεζας Πειραιώς στη σελίδα της στο facebook.

Tα παράπονα για τη λειτουργία των ΑΤΜ της τράπεζας Πειραιώς είναι αρκετά.

Διαβάστε σχετικά ορισμένα που έχει καταγράψει η aftodioikisi.gr μόνο το τελευταίο διάστημα:

Τράπεζα Πειραιώς – Καταγγελίες: Με τα κιάλια τα ATM στην επαρχία – Γράφουμε δρομολόγια (εικόνα)

Τράπεζα Πειραιώς- Καταγγελίες: Ξοδεύω χρόνο και βενζίνη να ψάχνω ΑΤΜ να καταθέσω τη δόση μου

Τράπεζα Πειραιώς- Καταγγελίες: Προσπαθούμε να κάνουμε κατάθεση απο ATM εδώ και 1 μήνα (εικόνα)

Στην προκειμένη περίπτωση ο πελάτης περιγράφει πώς έψαχνε ATM σε διάφορες περιοχές της Αττικής για να κάνει κατάθεση online.

Έτσι, κάτω από ανάρτηση της τράπεζας (https://www.facebook.com/piraeusbank/photos/a.150915138901907/872102493449831/) σημειώνει:

«Ξεκινάω από Σαρωνίδα. Πηγαίνω στην Ανάβυσσο για να κάνω μια online κατάθεση στο ATM. Εκεί βλέπω ότι το μηχάνημα είναι ακόμα τις δεκαετίας του 90 και δεν δέχεται online κατάθεση. Πάω στης Βάρκιζας και μου γράφει ότι δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε… Ντροπή.. Πηγαίνω στα 2 ΑΤΜ της Βούλας και εκεί το ίδιο πρόβλημα.. Κατεβαίνω Γλυφάδα λοιπόν και από τα 2 ΑΤΜ λειτουργεί τελικά το 1.

Γιατί πρέπει να γυρίζω την μισή Αθήνα για να κάνω κατάθεση online; Και το συγκεκριμένο πρόβλημα σας το έχω αναφέρει δεκάδες φορές και τίποτα δεν κάνετε ώστε να μην υπάρχει ταλαιπωρία στους πελάτες σας.. Δεκάδες φορές το ίδιο πρόβλημα. Είναι ντροπή το 2021 να μην υπάρχει μηχάνημα με δυνατότητα online κατάθεσης όπως το μηχάνημα Ανάβυσσου και δεύτερον είναι ντροπή να μην δουλεύουν στην μισή αττική τα ΑΤΜ ως προς την online κατάθεση. Και πάντα η ίδια δικαιολογία.. Καμία πρωτοβουλία ώστε να λυθεί το πρόβλημα από μεριά σας. Ντροπή».

Η απάντηση της τράπεζας είναι η εξής:

Καλησπέρα σας …. Ζητούμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία και σας ευχαριστούμε που μας ενημερώσετε για το συγκεκριμένο ζήτημα. Για να επικοινωνήσουμε μαζί σας και να καταγράψουμε το θέμα σας, θα θέλαμε να μας παραχωρήσετε ένα τηλέφωνο επικοινωνίας μέσω προσωπικού μηνύματος. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.

Δείτε την εικόνα:

Τράπεζα Πειραιώς-Καταγγελίες

ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!