θεσσαλονίκη-γυναίκα-κατέρρευσε-στο-π-918685
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 30.06.2021 | 16:31

Θεσσαλονίκη: Γυναίκα κατέρρευσε στο προαύλιο νοσοκομείου μετά τον εμβολιασμό της

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Μία γυναίκα έχασε τις αισθήσεις στον προαύλιο χώρο του νοσοκομείου του Αγίου Δημητρίου, αμέσως μετά τον εμβολιασμό της.

Το περιστατικό έλαβε χώρα τη Δευτέρα, και τη γυναίκα έσπευσαν να βοηθήσουν νοσηλεύτριες και ο σύζυγός της που βρισκόταν στο σημείο.

Η γυναίκα, μετά από λίγο κατάφερε να συνέλθει, και αποχώρησε από το νοσοκομείο αφού έλαβε τις πρώτες βοήθειες.

Σύμφωνα με πληροφορίες, την ίδια ημέρα υπήρξαν τουλάχιστον άλλα δύο παρόμοια περιστατικά.

Σύμφωνα με το νοσοκομείο, η λιποθυμία της γυναίκας αποδίδεται στο γεγονός ότι ήταν νηστική, ενώ η γυναίκα είναι καλά στην υγεία της.