πέθανε-25χρονος-από-κορωνοϊός-στις-σέρρ-845298
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 23.11.2020 | 18:11

Πέθανε 25χρονος από κορωνοϊός στις Σέρρες

Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Έφυγε από τη ζωή ένας 25χρονος που είχε νοσήσει από κορωνοϊό στις Σέρρες, σκορπίζοντας θλίψη στην τοπική κοινωνία. Ο 25χρονος είχε υποβληθεί σε εγχείρηση ανοιχτής καρδιάς.

Σύμφωνα με το epiloges.tv, ο άτυχος νεαρός νοσηλεύτηκε στην αρχή στο Γενικό Νοσοκομείο Σερρών και στη συνέχεια μεταφέρθηκε στη Θεσσαλονίκη στο Νοσοκομείο Παπανικολάου. Ο 25χρονος ήταν διασωληνωμένος και παρουσίασε επιπλοκές με αποτέλεσμα να καταλήξει.

Την είδηση ανακοίνωσε το βράδυ του Σαββάτου o βουλευτής Σερρών, Λευτέρης Αβραμάκης, μέσω Facebook.