ΚΟΙΝΩΝΙΑ |
23.09.2022 | 17:39
ΝΔ: Τρόμος για το τι θα γινόταν αν η χώρα ήταν στα χέρια του ΣΥΡΙΖΑ
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
«Μετά τον κ. Πολάκη που δήλωσε προ ημερών ότι η επανακρατικοποίηση της ΔΕΗ που προανήγγειλε ο κ. Τσίπρας στη ΔΕΘ θα γίνει και μέσω συμμετοχής του ΕΦΚΑ, ήταν η σειρά σήμερα του κ. Κυρίτση να συμπληρώσει ότι η επανακρατικοποίηση της ΔΕΗ θα γίνει μέσω αύξησης της φορολογίας (ή και με νέο δανεισμό). Οι φορολογούμενοι δηλαδή θα κληθούν να πληρώσουν ξανά τις ιδεοληψίες του ΣΥΡΙΖΑ» τονίζει σε ανακοίνωσή του το γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας.
Tags:
Προτεινόμενα άρθρα
25.06.2026 | 22:47






