ΚΕΠ: Υπάλληλος ζητούσε από πολίτη να πάρει τηλέφωνο μπροστά του για να κλείσει ραντεβού ενώ μπορούσε να τον εξυπηρετήσει

ΑΣΕΠ- 7Κ/2021: Στο ΦΕΚ η προκήρυξη για τις 144 μόνιμες θέσεις (έγγραφο)

Μία απίστευτη ιστορία ελληνικής γραφειοκρατικής τρέλας κάνει τον γύρο του διαδικτύου τις τελευταίες ώρες. Μία ισοτρία η οποία θα μπορούσε να γίνει και νούμερο επιθεώρησης, όταν με το καλό, ανοίξουν τα θέατρα.

Η ανάρτηση της Αγλαΐας Σφήκα στο προφίλ της στο Facebook περιγράφει την προσπάθειά της να εκδώσει γνήσιο υπογραφής σε ΚΕΠ, μία απόπειρα, όμως, που καταλήγει σε τραγέλαφο.

Σύμφωνα με τα όσα γράφει, αρχικά έκλεισε τηλεφωνικά ραντεβού για τις 10 Μαΐου. Ωστόσο βρέθηκε, επειδή είναι κοντά στην εργασία της, έξω από αυτό και βλέποντας πως είναι άδειο από κόσμο επιχείρησε να εξυπηρετηθεί.

Ωστόσο μπαίνοντας ήρθε αντιμέτωπη με την κατά γράμμα τήρηση των οδηγιών από τον υπάλληλο του ΚΕΠ.

«Πάω μέσα, λέω σε έναν κύριο, μπορείτε να με εξυπηρετήσετε» περιγράφει για να λάβει την απάντηση πως πρέπει να έχει ραντεβού για να εξυπηρετηθεί.

Η ίδια προσπαθώντας να δώσει μία λύση πρότεινε να κλειστεί επί τόπου ένα. «Πρέπει να μπείτε και να κλείσετε online» απάντησε ο υπάλληλος.

«Αφού είμαι εδώ μπροστά σας θα μπορούσα να σας έχω πάρει τηλέφωνο» είπε η κυρία Σφήκα με τον υπάλληλο του ΚΕΠ να της προτείνει τότε να… πάρει τηλέφωνο.

Η συνέχεια του διαλόγου εξηγεί και τους λόγους που έγινε η συγκεκριμένη ανάρτηση viral σε λίγες μόνον ώρες.

«Και κάθομαι μπροστά στον τύπο παιδιά και παίρνω τηλέφωνο και το σηκώνει ενώ κοιταζόμαστε κατάματα και λέει ΚΕΠ παρακαλώ. Λέω καλημέρα ένα ραντεβού θα ήθελα. Και μου λέει μάλιστα. Αύριο στις 10,30. Του λέω μήπως έχει κάποιο ραντεβού νωρίτερα? ας πούμε τώρα? μου λέει όχι. Του λέω δηλαδή εξυπηρετείτε κάποιον άλλο αυτή τη στιγμή? Μου λέει υπάρχει ραντεβού και έχει καθυστερήσει. Του λέω άρα το έχασε, μπορείτε να με βάλετε στη θέση του? Μου λέει όχι δεν υπάρχει διαθέσιμο ραντεβού. Όλα αυτά κοιτάζοντας ο ένας τον άλλο και μιλώντας από το τηλέφωνο σε απόσταση 2 μέτρων».

Τα σχόλια είναι δεκάδες ενώ οι κοινοποιήσεις της ανάρτησης έχουν ξεπεράσει τις 2.000. Η γράφουσα πάντως, σχολιάζοντας κάποια σχόλια που είχαν αρνητική χροιά ξεκαθάρισε: «Επειδή σας βγήκε το καταγγελτικό, να πω ότι εγώ ως αστεία την έγραψα την ιστορία. Και η αλήθεια είναι ότι ειδικά στα κεπ προ καραντίνας ποτέ δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα. Τώρα προφανώς επειδή τους έχουν υποχρεώσει να κλείνουν ραντεβού, δεν μπαίνουν στη διαδικασία να μπλέξουν και να βρουν κανά μπελά, αλλά ο τύπος το τερμάτισε».

ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ, ΚΕΠ, ΠΟΛΙΤΗΣ


ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!

[yield_ad_afto_invideo]