καταγγελία-έτσι-η-hellenic-sea-ways-ταλαιπωρεί-τους-97252
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 19.08.2016 | 09:45

Καταγγελία: Έτσι η Hellenic Sea Ways ταλαιπωρεί τους επιβάτες της

Την πολιτική της Hellenic Sea Ways να ακυρώνει δρομολόγια μέσα στον Αύγουστο χωρίς να δίνεται κάποια ουσιαστική εναλλακτική ώστε να μην ταλαιπωρηθεί ο επιβάτης εκφράζει με επιστολή του στην aftodioikisi.gr επιβάτης που χρησιμοποίησε την συγκεκριμένη εταιρεία για τα δρομολόγια Πειραιάς-Χίος μετ’ επιστροφής.

Ακολουθεί αυτούσια η επιστολή:

«Έχω κλείσει εισιτήρια εδώ και δύο μήνες περίπου από τον Ιούνιο από Πειραιά για Χίο με επιστροφή. Αυτή τη στιγμή είμαι Χίο και μία εβδομάδα πριν επιστρέψω Πειραιά με παίρνουν τηλέφωνο από την HELLENIC SEAWAYS και μου λένε κύριε Κ.Χ. ακυρώνεται το δρομολόγιο που έχετε κλείσει για 28/8 (ημερίσιο) από Χίο για Πειραιά με το Νήσος Σάμος. Ρωτάω γιατί και μου λένε γιατί έχει κάποια προβλήματα το πλοίο. Εν τω μεταξύ μου λένε μπορείτε να ταξιδέψετε μία ημέρα νωρίτερα 27/8 με το ίδιο πλοίο (νήσος Σάμος). Πολιτική της εταιρίας να ακυρώνει δρομολόγια μέσα στον Αύγουστο γιατί έτσι την συμφέρει. Ρωτάω λοιπόν την υπάλληλο τι επιλογές έχω; και μου λέει ή να φύγετε την ίδια ημέρα 28/8 με το βραδινό πλοίο που δεν έχει όμως καμπίνες (με δύο παιδιά και την επομένη να δουλεύω εγώ και η σύζυγος) ή να πάτε με άλλη εταιρεία την BLUE STAR FERRIES (που έψαξα και έχει μόνο κατάστρωμα) ή να φύγετε μία ημέρα νωρίτερα με το νήσος Σάμος. Τελικά επέλεξα να φύγω μία νωρίτερα για να μην ταλαιπωρηθούν κυρίως τα παιδιά. Με την απαράδεκτη αυτή στάση της εταιρίας χάνω μία ημέρα από τις διακοπές μου και τον γάμο συγγενή μου. Δεν πρόκειται να ξανα-ταξιδέψω ποτέ μου με αυτή την απαράδεκτη εταιρεία».

Αξίζει να σημειωθεί, τέλος, ότι οι πολιτικές της συγκεκριμένης εταιρείας έχουν γίνει αντικείμενο επικρίσεων και καταγγελιών και στο πρόσφατο παρελθόν.