jumbo-η-επίσημη-απάντηση-για-το-ατύχημα-με-τ-988710
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 07.02.2022 | 19:26

Jumbo: Η επίσημη απάντηση για το ατύχημα με το παιδάκι

Καταγγελία για ατύχημα με θύμα ένα 6χρονο παιδί φέρεται να συνέβη σε κατάστημα των Jumbo, όπως υποστηρίζουν οι γονείς του μικρού αγοριού, με την εταιρεία να απαντά στις κατηγορίες μέσω ανακοίνωσής της.

Σύμφωνα με το protothema.gr το περιστατικό φέρεται να συνέβη τον περασμένο Ιούλιο, με τους γονείς να έχουν καταθέσει μήνυση καταγγέλλοντας τον σοβαρό τραυματισμό του 6χρονου αγοριού. Το παιδάκι, όπως υποστηρίζει η ιστοσελίδα, προσπάθησε να πιάσει ένα παιχνίδι και λόγω του χαμηλού ύψους της σιδερένιας κρεμάστρας προσέκρουσε πάνω της με αποτέλεσμα να τραυματιστεί στο αριστερό του μάτι.

Μάλιστα, ο τραυματισμός φέρεται να προκάλεσε σύμφωνα με την καταγγελία προσωρινή απώλεια όρασης στο παιδί το οποίο χρειάστηκε χειρουργική επέμβαση.

Οι γονείς του αγοριού κατέθεσαν μήνυση κατά παντός υπευθύνου, ενώ καταγγέλλουν πως η σιδερένια κρεμάστρα δεν είχε προστατευτικά.

Σε επικοινωνία που είχε η ιστοσελίδα με το νομικό τμήμα των Jumbo την περασμένη Παρασκευή (4/2), η σύμβουλος της εταιρείας απάντησε πως το καταγγελλόμενο συμβάν δεν έχει καταγραφεί, με την οικογένεια να αναφέρει ότι το εξώδικο δόθηκε στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στις 24 Οκτωβρίου του 2021.

Η απάντηση των Jumbo

Για το περιστατικό η εταιρεία Jumbo εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία αναφέρει:

«Με στόχο την ολοκληρωμένη ενημέρωση του κοινού, σχετικά με καταγγελία που δημοσιοποιήθηκε σήμερα και αφορά ενδεχόμενη έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο από τον τρόπο τοποθέτησης παιχνιδιών στα ράφια καταστήματός μας, ενημερώνουμε για τα εξής:

  • Η “καταγγελία” εστάλη στις 24/01/2022, επτά μήνες μετά το υποτιθέμενο συμβάν ενώ ουδεμία προηγούμενη ενημέρωση υπήρξε νωρίτερα είτε στο κατάστημα, είτε στην εταιρεία.
  • Διερευνήσαμε άμεσα την “καταγγελία” ως οφείλαμε και διαπιστώσαμε πως το συγκεκριμένο περιστατικό ουδέποτε έχει καταγραφεί. Διαχρονικά, οποιοδήποτε περιστατικό στα καταστήματά μας καταγράφεται και ακολουθεί άμεση ενημέρωση της εταιρείας από τον υπεύθυνο καταστήματος. Στη συνέχεια, αναλαμβάνει η συνεργαζόμενη ασφαλιστική εταιρεία, ώστε να προβεί στις δέουσες ενέργειες, συμπεριλαμβανομένης της άμεσης επίσκεψης πραγματογνώμονα.
  • Παρά ταύτα, με τη γνωστοποίηση του περιστατικού προβήκαμε σε άμεση επικοινωνία με τους νομικούς εκπροσώπους των καταγγελλόντων. Δεν δόθηκε, ωστόσο, στον πραγματογνώμονα οποιαδήποτε πρόσβαση στα στοιχεία που σχετίζονται και τεκμηριώνουν την καταγγελία, έστω και εκ των υστέρων.
  • Να σημειώσουμε ότι ο εξοπλισμός και τρόπος έκθεσης των εμπορευμάτων αποτελεί πάγια και ενδεδειγμένη πρακτική σε όλο τον κλάδο, στην Ελλάδα και διεθνώς, και είναι αμετάβλητος από συστάσεως της εταιρείας μας, το 1986.

Ο χρόνος εμφάνισης της “καταγγελίας”, ο τρόπος προσέγγισης, καθώς και η άρνηση πρόσβασης στα στοιχεία που την τεκμηριώνουν, δημιουργούν υποψίες για την ύπαρξη δόλου, ίσως και απάτης. Είναι λυπηρό ότι στην περίεργη αυτή υπόθεση παρασύρονται και εκπρόσωποι του Τύπου που αγνόησαν πληροφορίες που τους παρείχε η εταιρεία.

Σε κάθε περίπτωση, διερευνούμε την εν λόγω αναφορά περαιτέρω και επιφυλασσόμαστε να ασκήσουμε κάθε νόμιμο δικαίωμά μας».