γηροκομείο-αθηνών-με-μάρτυρες-κατηγο-605639
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 22.03.2019 | 13:11

Γηροκομείο Αθηνών: Με μάρτυρες κατηγορίας συνεχίζεται η δίκη για οικονομικές ατασθαλίες

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Μάρτυρες κατηγορίας κατέθεσαν σήμερα στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων όπου βρίσκεται σε εξέλιξη η δίκη που αφορά σε οικονομικές ατασθαλίες στο Γηροκομείο Αθηνών. Η δίκη για τη συγκεκριμένη υπόθεση θα συνεχιστεί στις 12 Απριλίου.

Στο εδώλιο του κατηγορουμένου κάθονται τρία άτομα που κατείχαν υψηλόβαθμες θέσεις στο Διοικητικό Συμβούλιο του Γηροκομείου, τα οποία αντιμετωπίζουν κατά περίπτωση σοβαρές κατηγορίες όπως υπεξαίρεση και απιστία.

Σύμφωνα με το παραπεμπτικό βούλευμα, οι κατηγορούμενοι ζημίωσαν την περιουσία του Γηροκομείου.

Οι αξιόποινες πράξεις που τους αποδίδονται συνδέονται με τη μίσθωση και τη συντήρηση των ακινήτων του Γηροκομείου.

Η συγκεκριμένη υπόθεση έφθασε στη Δικαιοσύνη μετά από καταγγελίες πρώην συμβούλου.