Αντριέλα: «Οι γιατροί έδιναν 5% ελπίδα για να ζήσω»
Στιγμές απόλυτης φρίκης έζησε η 22χρονη Αντριέλα, που τυλίχθηκε στις φλόγες, στην προσπάθειά της να ανάψει τη σόμπα.
Στην προσπάθειά της να ζεσταθεί, έριξε οινόπνευμα στη σόμπα με αποτέλεσμα να τυλιχθεί στις φλόγες. Αμέσως, ο πατέρας της προσπάθησε να τη βοηθήσει και κάηκε και εκείνος στα χέρια. Η Αντριέλα διακομίσθηκε στο νοσοκομείο Βόλου και από εκεί στο νοσοκομείο Γεώργιος Γεννηματάς.
Για ενάμιση μήνα ήταν σε καταστολή. «Οι γιατροί μου έδιναν 5% ελπίδα για να ζήσω», λέει σήμερα η 22χρονη στον Alpha.
Συγκεκριμένα, η Αντριέλα ανέφερε για το πώς ξεκίνησε η περιπέτειά της: «Τα περισσότερα τα έχω ξεχάσει. Είχα βγει και γύρισα σπίτι. Έκανε κρύο και δεν είχα προσέξει ότι η σόμπα ήταν λίγο αναμμένη. Πήρα το οινόπνευμα, βάζω το χαρτί, κι έτσι όπως έριξα το οινόπνευμα, η φωτιά γύρισε προς τα εμένα, το μπουκάλι έσκασε στα χέρια μου, στα μαλλιά και στα ρούχα. Θυμάμαι να ουρλιάζω. Η μητέρα μου είχε πάθει σοκ και δεν μπορούσε να κάνει κάτι. Θυμάμαι ότι ξύπνησε ο μπαμπάς μου, με τύλιξε με μία πετσέτα, μου έσκισε ό,τι ρούχα είχαν απομείνει και με έβγαλε έξω. Είχε και τον φόβο μην πιάσει φωτιά το σπίτι», λέει η ίδια.
Προτεινόμενα άρθρα
25.06.2026 | 22:47






