ΣΥΠΑ: την Τετάρτη η απολογιστική Γενική Συνέλευση
Σε Τακτική Γενική Συνέλευση καλεί το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Υπαλλήλων της Περιφέρειας Αττικής τα μέλη του την ερχόμενη Τετάρτη 29 Μάρτη 2017, στις 8.30 π.μ. στο αμφιθέατρο του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων (Αναστάσεως 2 και Τσιγάντε, Παπάγου-Χολαργός).
Στη Συνέλευση θα πραγματοποιηθεί ο Διοικητικός και Οικονομικός Απολογισμός του Συλλόγου, ενώ θα τεθεί σε συζήτηση και ψηφοφορία ο προϋπολογισμός και ο προγραμματισμός δράσης, παρεμβάσεων και κινητοποιήσεων του ΣΥΠΑ για το επόμενο διάστημα. Θα ακολουθήσει συζήτηση για όλες τις εξελίξεις και τα ζητήματα που ο Σύλλογος έχει αναδείξει με ανακοινώσεις- αιτήματα, για τα οποία και διεκδικούν λύση.
Το Διοικητικό Συμβούλιο έχει ζητήσει, επίσης, από την Περιφερειακή Αρχή να γνωστοποιήσει στους πολίτες και τους διευθυντές των υπηρεσιών την ημερομηνία και ώρα της Συνέλευσης, ώστε να επιτευχθεί η απρόσκοπτη συμμετοχή των μελών του ΣΥΠΑ.
Προτεινόμενα άρθρα
21.06.2026 | 21:00
21.06.2026 | 15:00
21.06.2026 | 12:00






