πρωτομαγιά-συμβασιούχος-δήμου-επί-33-χρ-1579418
ΔΗΜΟΙ | 01.05.2026 | 15:34

Πρωτομαγιά: Συμβασιούχος Δήμου επί 33 χρόνια ζήτησε μονιμοποίηση (φωτο+βίντεο)

Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Μια εργαζόμενη-συμβασιούχος σε παιδικούς σταθμούς επί 33 συναπτά έτη στο δήμο Βόλου και στα ΚΔΑΠ που λειτουργούν στην περιοχή η κ. Ελένη Μίγκα ζήτησε τη μονιμοποίησή όλων των συναδέλφων της στο πλαίσιο των φετινών κινητοποιήσεων για την 140η επέτειο της Εργατικής Πρωτομαγιάς, ενώ παράλληλα απηύθυνε χαιρετισμό στο συγκεντρωμένο πλήθος στην Πλατεία Πανεπιστημίου στο Βόλο.

Η εργαζόμενη εμφανίστηκε με συναδέλφους της στις σημερινές κινητοποιήσεις κρατώντας ένα πανό στο οποίο διατυπωνόταν το βασικό αίτημα της μόνιμης εργασίας για τους συμβασιούχους και του τερματισμούς του καθεστώτος ομηρίας που δημιουργούν οι κατά συρροή συμβάσεις ορισμένου χρόνου.

“Μόνιμη εργασία και όχι ομηρία” αναγραφόταν στο πανό των Συμβασιούχων του δήμου Βόλου.

Η κ. Μίγκα, μάλιστα απηύθυνε χαιρετισμό στο συγκεντρωμένο πλήθος, όπου περιέγραψε με τα πιο μελανά χρώματα τη ζωή των αλλεπάλληλων συμβάσεων και της εργασιακής ανασφάλειας που αυτό φέρει.

Eξαπέλυσε δε δριμύ “κατηγορώ” για το επίμαχο προσχέδιο διάταξης νόμου, το οποίο απειλεί να τινάξει στον αέρα το καθεστώς εργασίας χιλιάδων συμβασιούχων που στελεχώνουν κρίσιμες κοινωνικές δομές (Παιδικούς Σταθμούς και ΚΔΑΠ), το οποίο τόνισε ότι “μας πάει σε χειρότερη κατάσταση εμάς τους συμβασιούχους” και οδηγεί “στο δρόμο προς την ανεργία και κλείσιμο κοινωνικών δομών”. Πρόσθεσε δε ότι “κάνουμε αγώνα για μονιμοποίηση όλων των εργαζόμενων. Να μην χαθούν θέσεις εργασίας. Είμαι 33 χρόνια στο δήμο και ζω σε μια αβεβαιότητα, είμαι όμηρος αυτής της κατάστασης… Έχουμε το δίκιο με το μέρος μας όλοι οι εργαζόμενοι και στο τέλος θα νικήσουμε. Θα έρθει καλύτερη μέρα”, κατέληξε η κ. Μίγκα. 

Αναγκαστική ανάκληση του προσχεδίου

Σημειώνεται πως το προσχέδιο του Υπουργείου Εσωτερικών, μετά τις κινητοποιήσεις της των εργαζομένων των δήμων ανακλήθηκε, με τη συζήτηση Υπουργείου-Εργαζομένων να εκκινεί εκ νέου από “μηδενική βάση”.

Η ίδια στον χαιρετισμό της ζήτησε τη μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων των δήμων χωρίς όρους και προϋποθέσεις με ενισχυμένη κρατική χρηματοδότηση, κατάργηση του διάταξης του νόμου “Βορίδη”, όπως και του καθεστώτος των voucher για τις κοινωνικές δομές.

Ως προς τις οικογένειας που εμπεριέχουν άτομα με αναπηρία ζήτησε την ολόπλευρη στήριξη των οικογενειών, ενώ καταλήγοντας αιτήθηκε την ύπαρξη ειδικής χρηματοδότησης από το κράτος για την ανάπτυξη του δικτύου δομώ προσχολικής αγωγής και ΚΔΑΠ.

*Στη φωτογραφία εικονίζεται η Ελένη Μίγκα, ενώ στα δεξιά το πανό κρατά η Α. Κακαβά η οποία είναι η πρώτη Συμβασιούχος που εργάζεται 13 χρόνια σε Παιδικό Σταθμό του Δήμου Βόλου και που εκλέχτηκε για πρώτη φορά αντιπρόσωπος Μαγνησίας για την ΠΟΕ-ΟΤΑ σε όλη τη Θεσσαλία, μετά τις αποφάσεις του περσινού Συνεδρίου.