ΛΑΣΥ Νέας Ιωνίας: «Να μην προχωρήσει η έφεση απέναντι στους 13 εργαζόμενους»
Η Λαϊκή Συσπείρωση Ν. Ιωνίας, με ανακοίνωση της, δηλώνει ότι συμπαραστέκεται και στηρίζει ολόθερμα τον αγώνα των εργαζομένων του δήμου και καλούν την δημοτική αρχή να μην ασκήσει έφεση ενάντια στο αυτονόητο δικαίωμά τους να παραμείνουν στην εργασία τους.
Σημειώνεται ότι σήμερα οι εργαζόμενοι πραγματοποιούν στάση εργασίας και παρέμβαση στη συνεδρίαση της δημοτικής επιτροπής, για να μην ασκήσει έφεση ο δήμος αξιοποιώντας το νόμο Βορίδη, εναντίον των 13 εργαζομένων που έχουν κερδίσει την πρωτόδικη απόφαση στα δικαστήρια για την παραμονή τους στην δουλειά.
Στην ανακοίνωση της, η ΛΑΣΥ, σημειώνει:
Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο! Ενώ ο δήμος στηρίζει τη λειτουργία του ακριβώς σε αυτούς τους εργαζόμενους, η δημοτική αρχή, παρά τα παχιά λόγια που λέει, δεν τους στηρίζει έμπρακτα, ενισχύει την ομηρία και την ανασφάλειά τους.
Απαιτούμε:
- Τώρα να καταργηθεί ο επαίσχυντος νόμος Βορίδη.
- Να μην προχωρήσει η έφεση απέναντι στους 13 εργαζόμενους.
- Να προσληφθούν με μόνιμες εργασιακές σχέσεις και πλήρη δικαιώματα όλοι οι εργαζόμενοι που δουλεύουν στον δήμο.
Προτεινόμενα άρθρα






