ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ |
13.01.2017 | 16:48
Εργατικό ατύχημα στη Θεσσαλονίκη
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Διασωληνωμένος νοσηλεύεται στο νοσοκομείο «Παπανικολάου» της Θεσσαλονίκης, άντρας, που, λίγο νωρίτερα, έπεσε στο κενό από τον 7ο όροφο οικοδομής.
Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, ο τραυματισμένος άντρας φαίνεται ότι εκτελούσε εργασίες, σε οικοδομή η οποία βρίσκεται επί της οδού Ναυπλίου στην Κάτω Τούμπα.
Υπό αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες έπεσε από το παράθυρο του φωταγωγού, με συνέπεια να τραυματιστεί σοβαρά.
Tags:
Προτεινόμενα άρθρα
25.06.2026 | 22:47





