Δικαίωση για τον Σύλλογο ΟΤΑ Ν.Χανίων -Χωρίς κάμερες το εσωτερικό του Γηροκομείου
Εκδόθηκε η απόφαση του Δικαστηρίου (εκδικάστηκαν τα ασφαλιστικά μέτρα) που ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ τους εργαζόμενους στο Γηροκομείο, αλλά και το Δ.Σ. του Συλλόγου Εργαζόμενων στη Τοπική Αυτοδιοίκηση Νομού Χανίων. Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση:
“…Δικαίωση με υπομονή και επιμονή για πολλούς μήνες, να μην τοποθετηθούν κάμερες παρακολούθησης στους εσωτερικούς χώρους όπου κινούνται οι φιλοξενούμενοι γέροντες και εργαζόμενοι. Με την ίδια επιμονή ο Σύλλογος Εργαζομένων Ο.Τ.Α. Ν. Χανίων είπε από την αρχή ότι κάμερες ΠΡΕΠΕΙ να μπουν στους εξωτερικούς χώρους αλλά και στους χώρους των καυσίμων και των προμηθειών”.
Προτεινόμενα άρθρα
26.06.2026 | 21:49
26.06.2026 | 20:22
26.06.2026 | 19:35






