απεργία-γσεε-χειρόφρενο-στα-μέσα-μαζι-387412
ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ | 01.10.2019 | 12:52

Απεργία ΓΣΕΕ: Χειρόφρενο στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς -Δείτε αναλυτικά

Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Στην αυριανή απεργία που κήρυξε η ΓΣΕΕ συμμετέχει το σύνολο των εργαζόμενων στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Συγκεκριμένα:

— Την Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2019 το Μετρό (γραμμές 2 & 3) και ο ηλεκτρικός (ΗΣΑΠ) δεν θα λειτουργήσουν λόγω 24ωρης απεργίας των εργαζομένων.

— Την Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2019, τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ θα κινούνται μεταξύ 9:00 – 21:00 λόγω στάσεων εργασίας. Η αποκατάσταση της κυκλοφορίας αναμένεται ως τις 10:00 π.μ. ενώ τα τελευταία δρομολόγια θα ξεκινήσουν από τις 20:00.

— Την Τετάρτη 2 Οκτωβρίου, το τραμ θα κυκλοφορήσει από τις 9:00 έως τις 15:00.

— Την Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2019 οι εργαζόμενοι στο Μετρό (γραμμές 2 & 3) και οι εργαζόμενοι στον ηλεκτρικό θα πραγματοποιήσουν στάση εργασίας μεταξύ 12:00 – 15:00.