Απεργία ΓΣΕΕ: Χειρόφρενο στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς -Δείτε αναλυτικά
Στην αυριανή απεργία που κήρυξε η ΓΣΕΕ συμμετέχει το σύνολο των εργαζόμενων στα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Συγκεκριμένα:
— Την Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2019 το Μετρό (γραμμές 2 & 3) και ο ηλεκτρικός (ΗΣΑΠ) δεν θα λειτουργήσουν λόγω 24ωρης απεργίας των εργαζομένων.
— Την Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2019, τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ θα κινούνται μεταξύ 9:00 – 21:00 λόγω στάσεων εργασίας. Η αποκατάσταση της κυκλοφορίας αναμένεται ως τις 10:00 π.μ. ενώ τα τελευταία δρομολόγια θα ξεκινήσουν από τις 20:00.
— Την Τετάρτη 2 Οκτωβρίου, το τραμ θα κυκλοφορήσει από τις 9:00 έως τις 15:00.
— Την Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2019 οι εργαζόμενοι στο Μετρό (γραμμές 2 & 3) και οι εργαζόμενοι στον ηλεκτρικό θα πραγματοποιήσουν στάση εργασίας μεταξύ 12:00 – 15:00.
Προτεινόμενα άρθρα
23.06.2026 | 17:35






