βόρεια-ελλάδα-υποστελέχωση-των-νοσοκ-415636
ΥΓΕΙΑ | 07.05.2025 | 18:30

Βόρεια Ελλάδα: Υποστελέχωση των νοσοκομείων καταγγέλλουν εργαζόμενοι – Στο 30% οι ελλείψεις στο Ιπποκράτειο

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Την πρόσληψη υγειονομικού προσωπικού, τη λειτουργία των ΜΕΘ αλλά και των απογευματινών ιατρείων ζητούν οι εργαζόμενοι του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης, οι οποίοι επισημαίνουν ότι οι ελλείψεις σε νοσηλευτικό προσωπικό φτάνουν στο 30%.

Όπως υποστηρίζουν ότι τα υποστελεχωμένα νοσοκομεία της περιφέρειας οδηγούν τους ασθενείς σε αυτά με συνέπεια την αύξηση των περιστατικών στα παθολογικά ιατρεία.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλη Γιαννάκο τα νοσοκομεία στην Ελλάδα κατέχουν την πρωτιά στις ενδονοσοκομειακές λοιμώξεις.