στάση-εργασίας-σε-κέντρα-υγείας-νομού-1604013
ΥΓΕΙΑ | 25.06.2026 | 20:10

Στάση εργασίας σε Κέντρα Υγείας νομού- «Η υγεία δεν μετακινείται»

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Τρίωρη στάση εργασίας κήρυξε η Ένωση Νοσοκομειακών Γιατρών Βοιωτίας (Ε.Ν.Ι.Β.) από τις 12:00 μέχρι της 15:00 την Πέμπτη 25/06, σε όλα τα Κέντρα Υγείας της Βοιωτίας διαμαρτυρόμενη για τις αναγκαστικές μετακινήσεις ιατρικού προσωπικού. Στο πλαίσιο της κινητοποίησης πραγματοποιήθηκε, επίσης, συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις 12:00, στο Κέντρο Υγείας Αλιάρτου.

Όπως εξηγεί η Ένωση, οι συνεχείς μετακινήσεις του ιατρικού προσωπικού αποδυναμώνουν την πρωτοβάθμια υγειονομική φροντίδα και επιβαρύνουν τη δυνατότητα παροχής ποιοτικής περίθαλψης στους πολίτες.

Η Ε.Ν.Ι.Β. διεκδικεί μόνιμες προσλήψεις ιατρικού προσωπικού, άμεση ενίσχυση των δομών υγείας της Βοιωτίας, τερματισμό των αναγκαστικών μετακινήσεων γιατρών και διασφάλιση της ισότιμης και ασφαλούς πρόσβασης όλων των πολιτών στις δημόσιες υπηρεσίες υγείας.

«Η υγεία δεν μετακινείται», τονίζουν οι νοσοκομειακοί γιατροί, επισημαίνοντας ότι η στήριξη και η αναβάθμιση των δημόσιων δομών υγείας αποτελεί υπόθεση ολόκληρης της κοινωνίας.

Υπενθυμίζεται ότι οι επιβλαβείς συνέπειες των συνεχώς μετακινήσεων των γιατρών στο νομό έχουν καταγγελθεί εδώ και αρκετό καιρό από το υγειονομικό προσωπικό της περιοχής.

Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ