Κορωνοϊός: Κλείνουν τις πόρτες τους τα Δημαρχεία

Προληπτικά μέτρα για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορωνoϊού λαμβάνουν οι Δήμοι σε όλη τη χώρα. Συγκεκριμένα, τις τελευταίες ώρες, ο ένας Δήμος μετά τον άλλον αποφασίζουν να κλείσουν τις πόρτες τους για το κοινό, είτε ολοκληρωτικά είτε μόνο συγκεκριμένες υπηρεσίες, προκειμένου να πραγματοποιήσουν απολύμανση στους χώρους των Δημαρχείων.

Ορισμένοι Δήμοι κάνουν σύσταση στους πολίτες να επισκέπτονται τους χώρους των Δημαρχείων μόνο για τις απολύτως απαραίτητες υποθέσεις. Στους περισσότερους Δήμους η εξυπηρέτηση των πολιτών μπορεί να γίνει είτε τηλεφωνικά είτε ηλεκτρονικά.

Δείτε ποιοι Δήμοι έχουν βγάλει σχετικές ανακοινώσεις μέχρι τώρα:

Δήμος Χερσονήσου

Οι υπηρεσίες του Δήμου Χερσονήσου θα παραμείνουν κλειστές σήμερα, Πέμπτη 12 Μαρτίου και αύριο, Παρασκευή 13 Μαρτίου για να πραγματοποιηθεί προληπτικά απολύμανση των δημοτικών καταστημάτων.

Δήμος Άργους-Ορεστικού

Ο Δήμος Άργους-Ορεστικού ενημερώνει ότι για προληπτικούς λόγους, οι πόρτες του Δημαρχείου θα είναι κλειστές. Οι υπάλληλοι του Δήμου βρίσκονται στις θέσεις τους και θα εξυπηρετούν μόνο τις απολύτως απαραίτητες υποθέσεις, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία. Στο Ταμείο δεν θα γίνονται συναλλαγές.

 ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ 

Τηλεφωνικό Κέντρο  – 2467351300

Πρωτόκολλο – 2467351335

Δημοτολόγιο – 2467351310

Ληξιαρχείο – 2467351301

Ταμείο – 2467351321

Οικονομική υπηρεσία – 2467351320

Γραφείο Δημάρχου – 2467351301/2467351309

Ανταποκριτές ΟΓΑ

Άργος Ορεστικό – 2467351316/2467351322

Μηλίτσα, Αμπελόκηποι – 2467351313

Αμμουδάρα, Διαλεκτό, Νόστιμο, Ασπροκκλησιά – 2467351301

Λακκώματα, Μελάνθιο, Βράχος, Λάγκα – 2467351319

Δήμος Λευκάδας

Ο Δήμος Λευκάδας ενημερώνει ότι  λόγω των έκτακτων προληπτικών μέτρων κατά της διάδοσης της νόσου COVID-19  (Κορονοϊός) που έχουν εξαγγελθεί από τα συναρμόδια Υπουργεία , αναστέλλονται οι ώρες κοινού του Δημάρχου Λευκάδας Χαράλαμπου Καλούμε τους δημότες που γίνονταν κάθε Τρίτη και Πέμπτη.

Οι πολίτες θα εξυπηρετούνται μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας κατόπιν συνεννόησης με το Γραφείο Δημάρχου και διαδικτυακώς μέσω email.

Θα ακολουθήσει νεότερη ανακοίνωση για την επαναφορά της ώρας του κοινού.

Δήμος Πειραιά

Ημέρα Τρίτη (17/03/2020) και από ώρα 12:00 μ. όλα τα τμήματα της Διεύθυνσης Ληξιαρχείου και Δημοτικής Κατάστασης θα παραμείνουν κλειστά , λόγω απολύμανσης του κτιρίου για τον
κορωνοϊό.

Δήμος Πατρέων

«Παρακαλούμε για λόγους προφύλαξης από τον κορωνοϊό να προσέρχεστε στις υπηρεσίες του Δήμου για επείγουσες υποθέσεις ή γι’ αυτές που έχουν καταληκτική ημερομηνία διεκπεραίωσης.

Παράλληλα οι υποθέσεις που μπορούν να διεκπεραιωθούν ηλεκτρονικά, όπως διόρθωση τετραγωνικών για τέλος ακίνητης περιουσίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας:

https://tetragonika.govapp.gr/ υπηρεσίες ΚΕΠ και λοιπών υπηρεσιών, για τον ίδιο λόγο, να γίνονται από το σπίτι, στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις, τις οποίες βρίσκετε στον τηλεφωνικό κατάλογο που είναι αναρτημένες στο site toy δήμου Πατρέων:

(www.e-patras.gr/ κατηγορίες/ τηλεφωνικός κατάλογος) ή απευθείας στο link: e-patras.gr/documents/10113/608880/fhl-kat-ianouarios-2020.pdf /718c5b78-efc9-49df-b8f5-98a5f472b79c

Εφόσον προσέρχεστε, για λόγους μη συσσώρευσης κοινού σε κλειστούς και μικρούς χώρους, παρακαλείστε να λαμβάνετε υπόψη τις οδηγίες του αρμόδιου υπαλλήλου στην είσοδο της κάθε Υπηρεσίας Κοινού.

Οι ανάγκες επιβάλλουν επίσης όλοι να λαμβάνουμε μέτρα ατομικής υγιεινής και προστασίας».

Δήμος Μαλεβιζίου

Στο πλαίσιο λήψης και εφαρμογής έκτακτων προληπτικών μέτρων κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού COVID-19 και λαμβάνοντας υπόψη τις συστάσεις του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας, ο Δήμος Μαλεβιζίου παρακαλεί τους δημότες να προσέρχονται στις υπηρεσίες του Δήμου, μόνο για τις απολύτως απαραίτητες εργασίες και υποθέσεις. Η σύσταση αφορά στο χρονικό διάστημα των 14 ημερών, δηλ έως και την Τρίτη 24 Μαρτίου.

Εναλλακτικά, οι πολίτες του Δήμου Μαλεβιζίου, για τη διεκπεραίωση των υποθέσεών τους μπορούν να εξυπηρετούνται μέσω της Γραμμής για τους Δημότες που λειτουργεί στο τηλεφωνικό κέντρο της Κοινότητας Γαζίου, καλώντας στο τηλ. 2813 400695. Η Γραμμή λειτουργεί ήδη ένα μήνα κι έχει διεκπεραιώσει με αμεσότητα περισσότερα από 150 αιτήματα, συντονίζοντας τις απαραίτητες ενέργειες με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου. Ώρες λειτουργίας Γραμμής: 8:00π.μ. – 1:00μ.μ.

Επιπλέον, στην ιστοσελίδα του Δήμου Μαλεβιζίου www.malevizi.gov.gr οι πολίτες μπορούν να αντλούν κάθε χρήσιμη πληροφορία που σχετίζεται με θάματα που αφορούν στις Υπηρεσίες του Δήμου, κάνοντας χρήση και της ηλεκτρονικής φόρμας υποβολής αιτημάτων, επιλέγοντας την καρτέλα «ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ».

Τέλος, το κεντρικό email του Δήμου Μαλεβιζίου είναι: malevizi@malevizi.gr

Δήμος Αχαρνών

Σε συνέχεια των προληπτικών μέτρων που λαμβάνει καθημερινά ο Δήμος Αχαρνών έναντι της εξάπλωσης του κορωνοϊού και έχοντας υπόψη την προστασία της δημόσιας υγείας, ο Δήμαρχος Αχαρνών Σπύρος Βρεττός αποφασίζει τη λήψη συμπληρωματικών μέτρων προστασίας του προσωπικού του Δήμου:
➡ Το ωράριο για το κοινό για όλες τις υπηρεσίες του Δήμου πλην των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών περιορίζεται από τις 09:00 έως τις 13:00 καθημερινώς.

➡ Ο Δήμος Αχαρνών θα εξυπηρετεί με προσωπικό ασφαλείας μόνο πολίτες των οποίων τα ζητήματα δεν είναι δυνατόν να διεκπεραιωθούν ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά.

➡ Στο Τμήμα Εσόδων της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών, η διαδικασία διόρθωσης των τετραγωνικών και η έκδοση βεβαίωσης ΤΑΠ αναστέλλεται μέχρι τις 31 Μαρτίου, λαμβάνοντας υπόψιν την παράταση που ανακοίνωσε ο Υπουργός Εσωτερικών έως τις 30 Ιουνίου. Κατ’εξαίρεση, θα εξυπηρετούνται πολίτες που για σημαντικό λόγο χρειάζονται τις απαραίτητες βεβαιώσεις, μετά από τηλεφωνικό ραντεβού στα τηλ. 210-2415348 (κ. Κωνσταντόπουλος) και 210-2415353 (κα Νικολοπούλου-κα Ντάση)

Τα παραπάνω μέτρα θα ισχύσουν από τις 13 Μαρτίου έως τις 31 Μαρτίου ή μέχρι νεωτέρας αποφάσεως.

Παρακαλούνται όλοι οι Δημότες να επιδείξουν υπευθυνότητα και να περιορίσουν τις επισκέψεις στο Δημαρχιακό Μέγαρο και τις Δημοτικές υπηρεσίες με σκοπό να διασφαλίσουμε τη Δημόσια Υγεία.

Δήμος Γλυφάδας

Κλείνουν έως την 25η Μαρτίου όλα τα εκπαιδευτικά ιδρύματα όλων των βαθμίδων, το Δημοτικό Ωδείο, η Δημοτική Βιβλιοθήκη, το Δημοτικό Κολυμβητήριο, όλες οι αθλητικές εγκαταστάσεις -κλειστές και ανοικτές- ακόμη και οι παιδικές χαρές στη Γλυφάδα, ενώ ακυρώνονται οι προγραμματισμένες αθλητικές και πολιτιστικές δραστηριότητες. Καλούνται οι δημότες Γλυφάδας να αξιοποιήσουν όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Δήμου και να αποφεύγουν όσο μπορούν τις επισκέψεις στο Δημαρχείο, στα ΚΕΠ και στο νομικό πρόσωπο (ΚΑΠΠΑ).

Δήμος Κηφισιάς

Ο Δήμος Κηφισιάς και ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Βαγγέλης Αυλήτης  υπενθυμίζουν  ότι:

  1. Υπάρχει εγκατεστημένο και λειτουργεί ολοκληρωμένο σύστημα υποβολής αιτήσεων για μια σειρά υπηρεσιών. Ο πολίτης μπορεί να καταθέσει την αίτηση του ηλεκτρονικά, από το σπίτι του, απλά κάνοντας χρήση των κωδικών Taxisnet, χωρίς να απαιτείται η φυσική παρουσία του στο Δημαρχείο ή στις λοιπές υπηρεσίες του Δήμου Κηφισιάς.

Όλες οι αιτήσεις βρίσκονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://www.kifissia.gr/sadk/

  1. Υπάρχει επίσης εγκατεστημένο και λειτουργεί σύστημα εξυπηρέτησης αιτημάτων καθημερινότητας μέσα από το οποίο ο πολίτης μπορεί από τον προσωπικό του υπολογιστή να καταθέσει εύκολα και γρήγορα το αίτημα ή την αναφορά του σχετικά με θέματα ηλεκτροφωτισμού, καθαριότητας, προβλημάτων σε πεζοδρόμια και οδόστρώματα και πολλά ακόμη.

Ηλεκτρονική Διεύθυνση: http://www.kifissia.gr/kif/gdimoti/

  1. Ο Δήμος Κηφισιάς δίνει στους πολίτες τη δυνατότητα ηλεκτρονικής υποβολής αιτημάτων περισυλλογής κηπαίων – ογκωδών αντικειμένων μέσω ειδικού συστήματος, πολύ εύκολα, απλά και γρήγορα.

Ηλεκτρονική Διεύθυνση: https://kipaia.kifissia.gr/

Δήμος Ήλιδας

Για την ομαλή μετάβαση στην κανονικότητα, οι Δημοτικές Υπηρεσίες και οι δομές όλων των Νομικών Προσώπων του Δήμου, Δημοσίου και Ιδιωτικού Δικαίου, θα λειτουργήσουν αυτή την εβδομάδα για να εξυπηρετήσουν δημότες αποκλειστικά για έκτακτα και επείγοντα ζητήματα.

Δήμος Πύργου

Ανακοινώνεται εκ του Τμήματος Δημοτικής Κατάστασης και Ληξιαρχείου του Δήμου Πύργου Ν.Ηλείας ότι λόγω εκτάκτου ανάγκης  η εξυπηρέτηση των δημοτών θα γίνεται με αυτεπάγγελτη αναζήτηση μεταξύ των δημοσίων υπηρεσιών και του τμήματός μας  ( ΕΦΚΑ,Εφορία,Σύλλογος Πολυτέκνων,ΟΑΕΔ ,Νοσοκομείο,Δικαστήρια,ΟΤΑ α΄και β΄βαθμού ,Στρατολογία,λοιπά ασφαλ.ταμεία,Σχολεία,  κλπ)  μέσω ΦΑΞ και email.

Αυτεπάγγελτη αναζήτηση μπορεί να γίνει μόνο  για τα κάτωθι :

  1. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης .
  2. Πιστοποιητικό γεννήσεως .
  3. Πιστοποιητικό εγγραφής στα ΜΑ.
  4. Πιστοπ.οικογεν. κατ/σης Στρατολογίας (για μειωμένη θητεία)
  5. Ληξ.πράξεις (γεννήσεως,γάμου,θανάτου, κλπ.)

Επίσης θ΄αποστέλλονται ταχυδρομικώς κατόπιν αιτήσεως  του ενδιαφερόμενου μέσω ΦΑΞ ή email τα ανωτέρω  πιστοποιητικά στους δημότες εάν επιθυμούν να τα χρησιμοποιήσουν στον ιδιωτικό τομέα (π.χ. Τράπεζες , ΟΤΕ,ΔΕΗ κλπ).

Σχετικά με τα πιστοποιητικά εγγυτέρων συγγενών  θα δίνονται κατόπιν ειδικής συνεννόησης με το Τμήμα μας στο ανωτέρω τηλέφωνο Δημοτολογίου .

Δήμος Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης

Προκειμένου να αποφεύγεται η ταυτόχρονη συγκέντρωση μεγάλου αριθμού πολιτών στους χώρους του Δήμου Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης αποφασίστηκε, παράλληλα με την εξυπηρέτηση του κοινού με φυσική παρουσία, να διεκπεραιώνονται ηλεκτρονικά σημαντικός αριθμός αιτημάτων. Παρακαλούνται για το επόμενο διάστημα οι συμπολίτες μας να αποφεύγουν όποτε είναι εφικτό την προσέλευση τους στις δημοτικές υπηρεσίες και να κάνουν χρήση των νέων ψηφιακών υπηρεσιών για την εξυπηρέτηση τους.

Ανάλογα με την κείμενη νομοθεσία, τα αιτήματα αυτά θα διεκπεραιώνονται με τους ακόλουθους τρόπους:

Ολοκληρωμένες ηλεκτρονικές υπηρεσίες: Υπηρεσίες που μπορούν να ολοκληρώνονται ηλεκτρονικά και αυτόματα όπως οι ηλεκτρονικές πληρωμές και οι δηλώσεις τετραγωνικών μέτρων.

Διεκπεραίωση αιτήσεων και ηλεκτρονική αποστολή εγγράφων: Ικανοποίηση σειράς αιτημάτων και έκδοση πιστοποιητικών με ηλεκτρονική αποστολή.

Ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων και αποστολή πρωτότυπων εγγράφων στους αιτούντες: Όπου απαιτείται η έκδοση πρωτότυπου πιστοποιητικού, οι υπηρεσίες του Δήμου θα δέχονται ηλεκτρονικά τις αιτήσεις και θα στέλνουν στη διεύθυνση του αιτούντος το πρωτότυπο πιστοποιητικό.

Αναλυτικά τα αιτήματα που διεκπεραιώνονται ηλεκτρονικά είναι τα ακόλουθα:

Υπηρεσία δόμησης:

Αιτήματα χορήγησης αντιγράφων Οικοδομικών Αδειών, διαφόρων δημοσίων εγγράφων, υπαγωγών αυθαιρέτων κλπ

Καταγγελίες αυθαιρέτων και επικινδύνων

Αιτήματα δηλώσεων ιδιοκτησίας

Αιτήματα βεβαιώσεων χρήσεως γης

Αιτήματα βεβαιώσεων όρων δόμησης

Αιτήματα βεβαιώσεων εντός ή εκτός σχεδίου

Ερωτήματα γενικού ή ειδικού περιεχομένου που άπτονται πολεοδομικών θεμάτων

Διεκπεραιώνονται με την αποστολή απλής αίτησης στο: poleodomia@vvv.gov.gr

Οικονομική υπηρεσία:

Δηλώσεις τετραγωνικών μέσω της ειδικής πλατφόρμας της ΚΕΔΕ

https://tetragonika.govapp.gr/

Ταμείο – Ηλεκτρονικές πληρωμές:

http://www.vvv.gov.gr/index.php/tameio#tab-2

 

*Ληξιαρχείο – Δημοτολόγιο:

Οι αιτήσεις του Ληξιαρχείου και του Δημοτολογίου που είναι αναρτημένες στο σύνδεσμό: http://www.vvv.gov.gr/index.php/birth-and-death-certificates μπορούν πλέον να αποστέλλονται ηλεκτρονικά στο:

Δημοτολόγιο: apsarra@vvv.gov.gr

Ληξιαρχείο: mkantere@vvv.gov.gr

Η παράδοση των πρωτότυπων πιστοποιητικών θα γίνεται από στελέχη της Δημοτικής Αστυνομίας μόνο στους ενδιαφερόμενους αιτούντες με την επίδειξη αστυνομικής ταυτότητας.

Υπηρεσία Κοιμητηρίων:

Αιτήσεις για την αγορά οστεοθυρίδων και οικογενεικών τάφων μπορούν να αποστέλλονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση: tetanikol@vvv.gov.gr

Όλα τα αιτήματα που φορούν την υπηρεσία πρασίνου μπορούν να αποστέλλονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση: prasino@vvv.gov.gr

Προκειμένου να αποφευχθεί η προσέλευση του κοινού στους χώρους του Δήμου για όσο χρονικό διάστημα ισχύουν τα έκτακτα μέτρα που έχουν επιβληθεί λόγω του κορωνοϊού, οι υπηρεσίες του Δήμου θα προσθέσουν ακόμα περισσότερες υπηρεσίες που θα μπορούν να διεκπεραιώνονται ηλεκτρονικά. Η διοίκηση του Δήμου ζητάει την κατανόηση όλων για τυχόν καθυστερήσεις στη διεκπεραίωση των υποθέσεων καθώς ήδη αρκετοί εργαζόμενοι έχουν κάνει χρήση της ειδικής προβλεπόμενης άδειας με αποτέλεσμα να σημειώνονται μικρές καθυστερήσεις.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο τηλεφωνικό κέντρο του Δήμου στον αριθμό 15 888 το οποίο λειτουργεί με αστική χρέωση.

Δήμος Ιωαννιτών

Ο Δήμος απευθυνόμενος στους πολίτες επισημαίνει την ανάγκη να σεβαστούν όλοι τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας και να τηρήσουν αυστηρά τα μέτρα προφύλαξης.

Εφόσον δεν συντρέχουν λόγοι επείγουσας ανάγκης για το διάστημα των επόμενων δύο βδομάδων θα πρέπει να αποφεύγουν τις επισκέψεις τους στις υπηρεσίες του Δήμου.

Αν συντρέχουν τέτοιοι λόγοι θα πρέπει να λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα όπως η τήρηση αποστάσεων, η αποφυγή συνωστισμού, η απολύμανση των χεριών.

Για το διάστημα αυτό είναι προτιμότερο να επιλέγουν την ηλεκτρονική ή την τηλεφωνική επικοινωνία με τις υπηρεσίες του Δήμου.

ΥΠΗΡΕΣΙΑ FAX e-mail
Δ/ΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

ΤΜΗΜΑ ΕΣΟΔΩΝ & ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ

 2651071999 gzoi@ioannina.gr

atsialiou@1362.syzefxis.gov.gr

esoda.dioannina@gmail.com

 

Δ/ΝΣΗ Κ.Ε.Π

-ΚΕΠ 0322 Δ.Ε. ΙΩΑΝΝΙΤΩΝ

-ΚΕΠ 0412 Δ.Ε. ΑΝΑΤΟΛΗΣ

-ΚΕΠ 0240 Δ.Ε. ΠΑΜΒΩΤΙΔΟΣ

-ΚΕΠ 0725 Δ.Ε. ΜΠΙΖΑΝΙΟΥ

-ΚΕΠ 0726 Δ.Ε. ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ

 

2651070916

2651070173

2651085802

2651092279

2651094025

2651360730

Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΚΕΠ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΥΛΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ:

www.ermis.gov.gr

n.ioanninon@kep.gov.gr

d.anatolis@kep.gov.gr

d.pamvotidos@kep.gov.gr

d.bizaniou@kep.gov.gr

d.peramatos-ioanninon@kep.gov.gr

 

Δ/ΝΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

 

2651001047

 

roizikidou@gmail.com

egwgou@ioannina.gr

 

Δ/ΝΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ &

ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ

2651024861 ydomioanninon@ioannina.gr
Δ/ΝΣΗ

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ

2651064107 gt@ioannina.gr
ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ 2651361100 mayor@ioannina.gr
ΟΤΑ, ΔΗΜΟΙ, ΥΓΕΙΑ, ΔΗΜΑΡΧΕΙΑ, ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ, ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΠΟΡΤΕΣ, ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΔΗΜΟΤΩΝ


ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!