ιός-δυτικού-νείλου-17-οι-νεκροί-τι-πρέπε-46400
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 30.08.2018 | 13:03

Ιός Δυτικού Νείλου: 17 οι νεκροί -Τι πρέπει να πρoσέχουμε

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Στους 17 έχουν φθάσει οι νεκροί από το ιό του Δυτικού Νείλου, ενώ τα κρούσματα έχουν αυξηθεί στα 150, σύμφωνα με δηλώσεις του γενικού γραμματέα Δημόσιας Υγείας Γιάννη Μπασκόζου στο ραδιόφωνο 247. Όπως είπε ο κ. Μπασκόζος όλα τα θύματα είναι ηλικιωμένοι, γι’ αυτό το λόγο οι συγκεκριμένες ομάδες του πληθυσμού πρέπει να προσέχουν ιδιαίτερα αποφεύγοντας σε πρώτη φάση να έρθουν σε επαφή με τα κουνούπια. Σύμφωνα με τον κ. Μπασκόζο αυτό μπορεί να επιτευχθεί αν καλύπτουν σημεία του σώματός τους φορώντας ιδιαίτερα το βράδυ μακρυμάνικα μπλουζάκια ή πουκάμισα και μακριά παντελόνια αλλά και χρησιμοποιώντας αντικουνουπικά. Παράλληλα ο γγ του υπ. Υγείας τόνισε ότι θα πρέπει να αποφεύγουμε να ποτίσουμε τα λουλούδια το βράδυ και να προτιμούμε πρωινές ώρες.

Αναφορικά με το αν τσίμπημα από απλό κουνούπι μπορεί να προκαλέσει τον ιό, επισήμανε μεν ότι ο ιός μεταδίδεται από τα απλά κουνούπια αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι κάθε τσίμπημα τον μεταδίδει: «Αυτό είναι σπάνιο, αλλά πρέπει να προσέχουμε», πρόσθεσε.