ΒΛΑΧΟΙ
18.11.2022 | 12:01
Βγήκε από την πολιτική «φωλιά» του, ανήμερα της επετείου του Πολυτεχνείου για να προχωρήσει σε μια πονηρό-αθλιότητα που πραγματικά θα ζήλευαν πολλά ακροδεξιά τρολ του διαδικτύου… Ο λόγος για τον Περιφερειάρχη Ηπείρου Αλέκο Καχριμάνη. Αυτός ο «γαλάζιος» αυτοδιοικητικός …γίγαντας με ανάρτηση του – επαναλαμβάνουμε ανήμερα της 49ης επετείου από την εξέγερσης των φοιτητών – εμφανίστηκε […]
