ΣΤΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΕΙΔΩΝ
20.11.2017 | 12:33
Ο Δήμος Κηφισιάς συγκεντρώνει είδη που έχουν ανάγκη οι πληγέντες της Δυτικής Αττικής εκφράζοντας με την ενέργεια αυτή την έμπρακτη αλληλεγγύη του. Τα είδη πρώτης ανάγκης θα συγκεντρώνονται μέχρι και την Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2017 και θα διατεθούν άμεσα στους πληγέντες. Όποιος επιθυμεί να βοηθήσει μπορεί να προσφέρει είδη από την λίστα ειδών ανάγκης: ΛΙΣΤΑ […]
