ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΙ

27.07.2022 | 22:05

Μετά τα όσα συνέβησαν στη συνεδρίαση του ΠΕΣΥ Αττικής, τις ύβρεις και τις αποχωρήσεις, με ανακοίνωση υπογράφουν 39 περιφερειακοί σύμβουλοι, σχολιάζουν ότι “η διοίκηση Πατούλη βλάπτει σοβαρά τη Δημοκρατία”  Αναλυτικά: Σε μέσο αποφυγής του διαλόγου και της κριτικής και ουσιαστικά εκφυλισμού του θεσμού του Περιφερειακού Συμβουλίου και της τοπικής Δημοκρατίας μετατρέπει η Διοίκηση Πατούλη τις […]