ΠΑΤΜΟΥ

20.01.2020 | 10:47

Επιστολή προς το κέντρο υγείας Πάτμου απέστειλε η Γαλλίδα βουλευτής Ελιζαμπέτ Τουτού Πικάρντ, ευχαριστώντας θερμά το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, αλλά και το προσωπικό του ασθενοφόρου, για την έγκαιρη και επιστημονική αντιμετώπιση του ατυχήματος που της συνέβη στο νησί. Εκτός από τα θερμά ευχαριστήρια, διθυραμβικά είναι τα σχόλια της για την ποιότητα της ιατρικής φροντίδας που δέχτηκε. Η […]