ΟΑΚΑ

20.09.2014 | 14:34

Δεν περιμέναμε η εκκεντρική σταρ της μουσικής να συγκινεί πολιτικά πρόσωπα… Μία από τις παρουσίες που ξεχώρισαν στα VIP του ΟΑΚΑ, ήταν αυτή της υπουργού Πολιτισμού, Όλγας Κεφαλογιάννη. Πέταξε τα ταγέρ της Βουλής, φόρεσε το τζινάκι της και… χαλαρή πήγε να δει τη συναυλία. Και μάλιστα με εκλεκτή παρεά… Τις Αγάπη και Χρυσή Βαρδινογιάννη.