ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΕΛΠΙΣ
14.05.2020 | 13:28
08.05.2025 | 12:25
Ενα σοβαρό ατύχημα συνέβη σε χειρουργείο του Νοσοκομείου «Ελπίς». Συγκεκριμένα, καθώς τα χειρουργεία του «Αγίου Σάββα» δεν λειτουργούν λόγω ανακατασκευής, έχει παραχωρηθεί αίθουσα στο Νοσοκομείο «Ελπίς» για να πραγματοποιούνται επεμβάσεις από το προσωπικό του πρώτου νοσοκομείου. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια της πανδημίας στις χειρουργικές αίθουσες του «Ελπίς» είχαν τοποθετηθεί λάμπες UV ακτινοβολίας για να γίνεται αποστείρωση. Το […]
Περισσότερα άρθρα
20.03.2019 | 09:59
02.02.2017 | 11:33




