ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑ Archives - Aftodioikisi.gr
Σάββατο
4
Δεκέμβριος
Back

ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑ Tag

H κ. Μίνα είναι νοσηλεύτρια που αν και εμβολιασμένη κόλλησε κορωνοϊό, τόσο εκείνη όσο και όλη η οικογένειά της, που επίσης είχαν κάνει το εμβόλιο. Μιλώντας στο Mega είπε ότι έχει φτάσει σε σημείο να έχει οξυγόνο διαρκώς. «Είμαστε τρεις εμβολιασμένοι

«Νοσηλεύτρια του τμήματος επειγόντων περιστατικών του νοσοκομείου «Παπαγεωργίου» τέθηκε σε αναστολή και έμεινε χωρίς μισθό, ενώ πάσχει από βαριά και χρόνια αναπηρία».  Το συγκεκριμένα θέμα φέρνουν με ερώτηση τους στη Βουλή 22 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ προς τον Υπουργό Υγείας Θ. Πλεύρη.  Σύμφωνα

Από την Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων Σωμάτων Ασφαλείας συνελήφθησαν χθες, Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2021, τρεις ημεδαπές για τα κατά περίπτωση αδικήματα της υφαρπαγής ψευδούς βεβαίωσης, της άμεσης συνέργειας σε αυτή και για παραβίαση μέτρων για την πρόληψη ασθενειών. Ειδικότερα, οι δυο ημεδαπές

Μία ακόμη απόπειρα παράκαμψης της νόμιμης οδού για απόκτηση του πιστοποιητικού εμβολιασμού και άρα πρόσβασης στις διευκολύνσεις που αυτό παρέχει, έρχεται στο φως της δημοσιότητας. Σύμφωνα με ρεπορταζ του  ΣΚΑΙ, ένας 25χρονος νεαρός προσήλθε χθες στο εμβολιαστικό κέντρο του Κέντρου Υγείας

Σάλος έχει προκληθεί τις τελευταίες ημέρες με την υπόθεση των πλαστών πιστοποιητικών εμβολιασμού που έδινε μια διοικητική υπάλληλος στον Παλαμά Καρδίτσας. Η είδηση έφερε συναγερμό και στο Μαμάτσειο Νοσοκομείο της Κοζάνης. Ο λόγος είναι ότι μια νοσηλεύτρια έχει πιστοποιητικό εμβολιασμού από

Ιταλίδα νοσηλεύτρια, η οποία εργαζόταν στην ευρύτερη περιοχή της πόλης Τρεβίζο, παύθηκε τον καθηκόντων της, θα περάσει από πειθαρχικό και η δράση της είναι αντικείμενο εισαγγελικής έρευνας. Σύμφωνα με τον Τύπο, φέρεται να έκανε ότι εμβολίαζε κατά του κορονοϊού φίλους και

 Ηράκλειο: Νοσηλεύτρια έδειξε ψευδές θετικό self test για να μην εμβολιαστεί Μια νοσηλεύτρια στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο στο Ηράκλειο, έδειξε θετικό τεστ για να λάβει πιστοποιητικό νόσησης και να αποφύγει τον εμβολιασμό. Το self test που προσκόμισε ήταν ψευδές αλλά έγινε αντιληπτό και

Επιπλοκές παρουσίασε νοσηλεύτρια του νοσοκομείου Χανίων μετά τον εμβολιασμό της με σκεύασμα Pfizer. Ωστόσο, σύμφωνα με τις πρώτες εξετασεις, τα συμπτώματα δε φαίνεται να οφείλονται σε θρόμβωση ή στο εμβόλιο. Η νοσηλεύτρια υποβάλλεται σε ένα σετ εξετάσεων προκειμένου να διαγνωστεί πού οφείλονται

Επιπλοκές παρουσίασε νοσηλεύτρια του νοσοκομείου Χανίων μετά τον εμβολιασμό της με το σκεύασμα της Ρfizer. H νοσηλεύτρια παρουσίασε αρχικά θρόμβωση στα άκρα και συγκεκριμένα στο ένα πόδι αρχικά και στη συνέχεια στο άλλο πόδι. Όπως αναφέρει ο ανταποκριτής μας από το flashnews.gr

ρεις θρόμβους στον πνεύμονα εμφάνισε τρεις εβδομάδες μετά το εμβόλιο της AstraZeneca κατά της COVID-19 μια νεαρή γυναίκα από την Αυστραλία, η οποία σπουδάζει νοσηλευτική, και χρειάστηκε να νοσηλευτεί. Η Έλι Πίκοκ έλαβε την πρώτη δόση του εμβολίου στις 31 Μαρτίου,

23χρονη έλαβε κατά λάθος έξι δόσεις του εμβολίου Pfizer-BioNTech Νεαρή Ιταλίδα έλαβε χθες κατά λάθος έξι δόσεις του εμβολίου των Pfizer-BioNTech και τέθηκε υπό παρακολούθηση, χωρίς να παρουσιάζει επιπλοκές υγείας, σε νοσοκομείο της Τοσκάνης. Μία νοσηλεύτρια έκανε λάθος και αντί να χορηγήσει

ίσθηση είχε προκαλέσει η είδηση πριν τρεις εβδομάδες ότι μια νοσηλεύτρια από την Κέρκυρα, η οποία εμβολιάστηκε για τον κορωνοϊό, παρουσίασε προβλήματα στην υγεία της, με τα κάτω άκρα της να παραλύουν. «Είμαι καλά» Μιλώντας στην εκπομπή LIVE NEWS και τον Νίκο

ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!