ΝΕΑ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
22.03.2019 | 17:24
Την εισήγησή του προς τον κλάδο και τις γενικές συνελεύσεις των ΕΛΜΕ, έδωσε στη δημοσιότητα το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ. Αναλυτικά: Το σχέδιο του Υπουργείου Παιδείας για «τη νέα Γ΄ Γενικού Λυκείου και το νέο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση» που θα ψηφιστούν και θα εφαρμοστούν για πρώτη φορά για την Γ’ Λυκείου του 2019-2020 είναι […]
