ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
19.11.2014 | 08:48
Την παράταση, κατά δύο χρόνια, της συνταξιοδότησης των γιατρών που υπηρετούν στις μονάδες του ΕΣΥ, προβλέπει νομοσχέδιο που αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή εντός της τρέχουσας εβδομάδας από τον αναπληρωτή υπουργό Υγείας κ. Λεωνίδα Γρηγοράκο. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το ΒΗΜΑ, η παραμονή των γιατρών στο ΕΣΥ παρατείνεται μέχρι το 67 ο έτος της ηλικίας τους. […]
Περισσότερα άρθρα
18.12.2013 | 21:37





